השבוע האחרון היה סוער בשביל משפחת נתניהו. ראש הממשלה בנימין נתניהו השיג ניצחון סוחף בפריימריז לראשות הליכוד וראייתו, שרה ,חזרה לכותרת בשל התנהלות בעייתית לכאורה במעון ראש הממשלה. רוני מאנה, בעבר מקורב למשפחת נתניהו, הגיע לאולפן יחד עם האקטיביסטית טל גלבוע ועם העיתונאי נועם פתחי וסיפר כי לדעתו דווקא גדעון סער הוא המנצח הגדול של הבחירות. "מי שהפסיד זה ביבי נתניהו. בעבר, סער היה עוד אחד מהסמרטוטים בצמרת הליכוד. הוא בא כמו גבר, קם מול ביבי והביא 30 אחוז. מול המנגנון, מול צמרת הליכוד ומול ביבי והגוולעד שלו. מה זה אומר מתמטית? ש-30 אחוזים מבוחרי הליכוד לא רוצים את ביבי. סער הביא ניצחון ענק וביבי יתחשב בו כמו שהוא התחשב בבנט עם שני המנדטים שלו".

פתחי אמר בתגובה: "לגדעון סער יש את כל תקשורת המיינסטרים מאחוריו. זה נותן כוח ומוציא אנשים. בנוסף, יש לו את הליכודניקים החדשים שהם לא ליכודניקים קלאסיים ".

טל גלבוע תקפה את מאנה ואמרה: "הוא אומר דברים שהניתוק שלהם מהמציאות הוא פשוט מטורף". מאנה לא נשאר חייב ותקף בחריפות את גלבוע ואמר, "תתעסקי בבעלי חיים, אל תיכנסי לפוליטיקה. אם ביבי היה הורג כלב, היית אומרת שמותר לו. הוא שטף לכם את המוח".

כשברקוביץ' שאל את גלבוע ופתחי למה להצביע לראש ממשלה עם כתב אישום, פרץ מאנה לתשובה ואמר: "ביבי תפר לי, לאולמרט ולעוד הרבה אנשים תיקים. הוא חייט". פתחי בחר להתעלם מאמירות של מאנה והתייחס לשאלה. "את העניין המשפטי לא זורקים לפח, נתניהו יצטרך להתמודד עם זה לפי כללי המשחק. יש חוקים במדינה".

כאשר גלבוע ופתחי טענו כי משפחת נתניהו רדופה על ידי התקשורת והפרקליטות, אמר מאנה: "הם מביאים לעצמם את כל הבעיות האלה. אני התמודדתי עם העניינים המשפטים שלי וסגרו לי את התיק. שילך להתמודד כמו כולם עם בית המשפט. אני מתפלא על ברקת, גלנט ועל דיכטר. איך יכול להיות שאנשים כאלו נותנים יד לשוחד, העבירה הכי חמורה בספר החוקים. אוי ואבוי לנו כמדינה. אם חס וחלילה הוא ישיג 61 מנדטים,לא יהיה בג"ץ ולא בית משפט עליון. נלך עם סמוטריץ' ובן גביר למדינת הלכה".

רוני מאנה במתקפה חריפה נגד תומכי נתניהו (צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12)
מתוך "אופירה וברקוביץ'" | צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12

כשאופירה שאלה את פתחי על ההשפעה של הציוצים של יאיר נתניהו על ראש הממשלה ענה, "יש ציוצים של יאיר שפוגעים בביבי". כשגלבוע ניסתה לומר את דעתה על יאיר נתניהו, הטונים באולפן עלו, ורוני מאנה איבד שליטה לחלוטין. "יאיר יושב כל היום בבית. שילך לעבוד. אני קניתי לו בגדים במשך 20 שנה. ריחמתי עליו". מאנה המשיך עם המתקפה החריפה נגד אנשי נתניהו ואמר: "נמאס מהליקוק תחת הזה, חלאס, נמאסתם כבר. ביבי שוטף לאנשים את המוח. שרה מרימה סרטון שהיא מסכנה כשהיא אימללה חצי מדינה. מה זה? מספיק כבר. זה מוציא אותי מדעתי".

כשטל גלבוע ניסתה להגיב מאנה תקף אותה ואמר: "תתעסקי בבעלי חיים, אף אחד לא מינה אותך פוליטית. ממי את מקבלת כסף? מהליכוד. על מה משלמים לך? מה את עושה? תטפלי בבעלי חיים ואל תתעסקי בפוליטיקה".