את הזוגיות של שירי ולירן אין איש במדינה שלא מכיר, כן כן, אפילו ברקוביץ' שמע דבר או שניים. הסיפור שהתחיל ברגל שמאל הצליח לבנות את עצמו לאט לאט, עד שהגיע לזוגיות יציבה ואמתית גם כשהמצלמות כבו. השניים הגיעו לאולפן של אופירה וברקוביץ' לדבר על היום של אחרי ומה מתכננים לנו לעתיד.

"גם אנחנו מתפלאים שאנחנו ביחד, זה היה כנגד כל הסיכויים", מודה לירן על הזוגיות שהצליחה להפתיע גם אותם. הם הודו כי כנראה תהיה חתונה "אמתית", ושלושה ילדים זה לגמרי נושא שעל הפרק. "אני רוצה להתחתן עם לירן" שירי עשתה קצת סדר בעניינים. "הוא הגבר של החיים שלי. אבל אנחנו נעשה את זה בזמן שנכון וטוב לשנינו". מה שבטוח שהסכם ממון כבר עלה על השולחן סיפר לירן: "זה חשוב, דיברנו על זה".

איך היה להסתיר את הקשר בניכם?
שירי: "מאוד קשה, הייתה שנאה מאוד גדולה כלפיי, ואהבה גדולה ללירן, וזה יצר איזה מתיחות בזוגיות. לירן הוא גבר מדהים וראו את זה בתוכנית, ולא הבינו איך בחורה בת 35 מעיזה לא לרצות את הגבר הזה. בגלל התגובות ובגלל שציפו ממני לרצות אז הייתי מאוד קשה ולא נעימה".

כשהרגזת מדינה שלמה, הבנת את הכעס?
שירי: "לגמרי, גם לי היה קשה לצפות".

למה בעצם עשיתם את זה, נואשות או הרפתקה?
שירי: "מבחינתי זה היה צעד אחרון לנסות, אני מאוד רציתי ילדים ורציתי שזה יהיה בתוך זוגיות ואהבה. רשמו אותי לתוכנית והרגשתי שאם זה בא אליי אני לא יכולה לסרב".

מי רשם אותך?
שירי: "גיסתי".

אז היא נואשת או את?
שירי: "היא נואשת בשבילי".