אחרי שהתגלה כהפתעת הבחירות עם שמונה מנדטים למפלגתו בניגוד לסקרים שניבאו לו 4-5 מנדטים בלבד, יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיע לריאיון בלעדי אצל אופירה וברקוביץ' וסיפר שלמרות כל מה שקרה, הוא עדיין מרגיש מוכן לתפוס את המקום בצמרת השלטון. "אני רוצה להיות ראש ממשלה, הזמן הזה עוד יגיע".

כשנשאל האם יאיר לפיד הוא אופציה מבחינתו לכהן כראש ממשלה, אמר גנץ: "הוא לא פסול בעיניי, כל אחד ראוי – אני ראוי, הוא ראוי, אחרים ראויים". למרות שהוא סירב לחשוף עם מי חברי כחול לבן מנהלים מגעים, גנץ סיפר כי הוא משתדל לשוחח עם כל האנשים הרלוונטיים במחנה השינוי, וטען כי המטרה שלו היא "לשים את האגו בצד ולהוציא את ביבי ממשרד ראש הממשלה".

גנץ נשאל האם יסכים לשבת עם נתניהו אם יציע לו להישאר בתפקיד שר הביטחון ולעשות איתו רוטציה, וענה: "אני סיימתי את פרשת הישיבה שלי עם ביבי. אני מעוניין שהשלטון יתחלף במדינה ישראל".

בתור רמטכ"ל לשעבר, האם אתה תשב עם רע"ם?
"החברה הערבית עמדה בחזית המאבק בקורונה, אם כולם מוכנים להתגייס למען מטרה של חברה מחוברת, אני לא אפסול אף אחד".

יש הבדל מאוד גדול בין האזרח הערבי לבין הפוליטיקאים.
"אז אנחנו לא צריכים לתת להם את תיק הביטחון והם גם לא רוצים להיות חברים בתוך הממשלה, אלא רוצים איזושהי רמת שותפות אחרת. הכל בסדר, הם חלק מאזרחי המדינה, אני יודע מה הם יכולים לעשות ומה הם לא, אני רוצה לחברה מחוברת – זה מה שמעניין אותי. כל השאר אני אסדר אחר כך".