אנחנו ב-PayBox מעריכים במיוחד את מנהלי הקבוצות שלנו – כן, כן, אלה שתמיד נבחרים או לוקחים על עצמם לאסוף את הכספים למתנה, אירוע או כל דבר אחר.

זה יכול להיות אלי, שמארגן את מסיבת הרווקים של נועם. זו יכולה להיות מרינה, שעושה את הקניות לעל האש. ואולי בכלל זה יוסי או מיכל, שהתנדבו לקנות לעילאי הקטן מתנה בשם כל ההורים.

אתם אלה שכולם יודעים שאפשר לסמוך עליהם, שתמיד סוגרים את הפינה. אתם, שאוספים כסף וגם דואגים למה שצריך - מתנה, אוכל לעל האש או כל דבר אחר. אתם הגיבורים שלנו.

אנחנו יודעים שאתם אוהבים את PayBox בזכות היתרונות הייחודיים שלה למנהלי קבוצות – פרידה מצ'קים ומזומן. פרידה מכאב הראש לטובת תשלום דיגיטלי קל ופשוט מכל סמארטפון, באופן נוח לניהול ונפרד מחשבון הבנק, האפשרות לחסוך בעמלות, השקיפות מול חברי הקבוצה, וכמובן הכלים הידידותיים של בקשות לתשלום, תזכורות ועוד.

עכשיו אנחנו רוצים להציע לכם לקחת את ה-PayBox שלכם צעד אחד קדימה – להצטייד בכרטיס האשראי החדש שלנו בחינם ולשלם עם הכסף שאספתם בקבוצה.

ה-PayBox שלכם מקבל כוחות-על!
גם משלמים מיתרת הקבוצה וגם מקבלים על זה Cash-Back

איך עושים את זה? עם כרטיס אשראי PayBox אתם זוכים בשלושה יתרונות משמעותיים:

קודם כל, כרטיס פייבוקס מאפשר לכם לראשונה לשלם מיתרת ה-PayBox שלכם בכל מקום: בחנויות, באינטרנט ובטלפון. רק בכרטיס פייבוקס ניתן באמצעות האפליקציה לבחור שהחיובים השונים ייעשו מיתרת הפייבוקס ולא ממסגרת האשראי. אין לכם מספיק כסף ביתרה? אין בעיה, מה שיש ביתרה ירד ממנה – והשאר ישולם כמו כרטיס אשראי רגיל. אם לא תגדירו זאת באפליקציה, כרטיס אשראי PayBox מתנהג בדיוק כמו כל כרטיס אשראי אחר. בנוסף, התשלומים שתבצעו מיתרת ה-PayBox שלכם לא תופסים מסגרת אשראי בכרטיס - לא משנה כמה גדולה ההוצאה הקבוצתית.

וזה לא הכול - כשאתם משלמים עם כרטיס האשראי שלנו, אתם מקבלים Cash-Back בכל קנייה. עם ה-Cash-Back נהנים ביותר מ-100 רשתות, חנויות ומסעדות, עד 1,500 ש"ח בשנה!

שימו לב, כרטיס האשראי PayBox הוא דיגיטלי לחלוטין – ההצטרפות נעשית בתוך כמה דקות באפליקציה והכרטיס זמין לכם בטלפון הנייד לשימוש מידי, בלי לחכות לשליח ובלי עוד כרטיס פלסטיק בארנק. מרגע ההצטרפות אתם יכולים להשתמש בו בכל קנייה שאתם עושים בחנויות, באינטרנט ובטלפון, ולהתחיל לקבל Cash-Back.

אז מה צריך לדעת על כרטיס אשראי PayBox?

  • זה בחינם: מקבלים פטור מדמי כרטיס לאורך כל חיי הכרטיס!
  • מתנת הצטרפות שווה בשווי כולל של עד 1,500 ש"ח ב-Cash-Back לשימוש במגוון ענק של רשתות וחנויות
  • רק באמצעות כרטיס פייבוקס ניתן לעשות שימוש ביתרה לצורך ביצוע תשלומים בבתי עסק
  • לא משנה כמה גדולה ההוצאה שלכם, תשלום מיתרה לא תופס מסגרת בכרטיס וניתן לשלם מהיתרה לפי ספי הפעילות המותרים באפליקציה
  • ויש עוד מגוון הטבות נוספות שמחכות לכם בחנות החוויות של כאל

איך מצטרפים?

מעולה ששאלתם! אם יש לכם PayBox ואתם רוצים להצטרף לכרטיס האשראי החדש, פשוט לחצו על הכפתור "כרטיס PayBox" בעמוד הבית של האפליקציה – ותוך כמה דקות יהיה לכם כרטיס אשראי וירטואלי שהופך כל קנייה לשווה יותר

  • הנפקת הכרטיס ע"י כאל ע"פ שיקול דעתה ובאחריותה. על ההנפקה והשימוש בו יחולו "תנאי הסכם ההצטרפות לקבלת כרטיס אשראי" של כאל.
  • רישום ושירות תשלום ללא מגע מתאפשר במכשירי אנדרואיד ו-IOS תומכים בלבד.
  • חיוב מיתרה כפוף לספי הפעילות באפליקציה וליתר תנאי השימוש בה.
  • ההטבות ינתנו במסלולי צבירה שונים לפי היקף ומועד הרכישות, בהתאם לתנאי ההצטרפות. ההטבות ינתנו במטבעות SUPREME, בהתאם לתקנון שופרסל ובאמצעותה ובשווי כולל עד 1500 ש"ח.
  • ההטבות יינתנו בצורת מטבעות SUPREME מבית שופרסל ובאחריותה, בכפוף לתקנון מועדון SUPREME המגדיר מינימום מטבעות להמרה, מקסימום צבירה, יחס המרה ממטבעות ליתרת SUPREME, אופן המרה, תוקף המטבעות ועוד <<לינק לתקנון SUPREME>>.
  • נכון להיום, יחס ההמרה של מטבעות SUPREME הוא 100 מטבעות SUPREME ל-1 ש"ח יתרת SUPREME.
  • קבלת המטבעות בגין הטבת ההחזר הקבוע תתבצע עד ה-15 בחודש הקלנדרי שלאחר תום החודש הקלנדרי בו בוצעו הרכישות. קבלת המטבעות עבור הטבת ה- 30 יום הראשונים תינתן עד היום החמישה עשר של החודש הקלנדרי בחלוף חודשיים וחצי לאחר ההנפקה של כרטיס Paybox (לדוגמא כרטיס שהונפק ביום 1 ביוני 2022 יועמדו לזכותו המטבעות עד 15 באוגוסט 2022).
  • ההטבות באחריות כאל ושופרסל וניתנות לשינוי על פי שיקול דעתן. למזמיני כרטיס עד 30.06.2023 או במועד שבו תינתן הודעה אחרת על סיום ההטבה, לפי המוקדם.
  • אי עמידה בפרעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל (המלווה: כ.א.ל (מימון) בע"מ).