בפעם הראשונה ב"נינג'ה ישראל", המגישים והפרשנים אסי עזר, רותם סלע, ניב רסקין וירדן ג'רבי, יתחרו זה בזה בקרב נבחרות ראשון מסוגו. המתחרים הכי טובים שהיו העונה - כולל המנצח והנינג'ה הישראלי השני וה-20 בעולם, יוגב מלכה, שניאור שמח, האחים שרים, האחים עצמון, תם שקד ועוד, יתחלקו לארבע קבוצות. רותם, אסי, ג'רבי ורסקין יבחרו בעצמם את המתחרים שהם רוצים בקבוצות בהובלתם.

מי שכבר מתחממים על קו הזינוק לקראת התחרות הערב (מוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12) הם אסי וקבוצתו "חתולי הרעם", מול ירדן וקבוצתה "הג'ורדנים". אסי בחר לנבחרת את אשד עצמון, גיל מרנץ, גל שרים, שרון ברנבוים, אילי דגן ודפנה גיטלר. ג'רבי בחרה לנבחרת את כפיר עצמון, תם שקד, שיר שרים, נתאי הדר, שליו 360 בצלאל ונועם הוד.

"בחרתי אותם בפינצטה וירדן לקחה את מה שנשאר", עקץ אסי בהומור רגע לפני ההזנקה ותהה על השם שבחרה ג'רבי לנבחרת שלה: "ג'ורדנים זה בכלל כדורסל, קוראים לך ירדן ג'רבי. מה קשור ג'ורדנים לג'רבי? עם כל הכבוד למדליה על הקראטה שהיא זכתה באולימפיאדה, פה זה לא קראטה. פה זה נינג'ה".

ג'רבי לא נשארה חייבת, כמובן: "ראינו אותם מאחורי הקלעים. זה סתם. חיברו אנשים שהם לא קבוצה. אסי כל כך טוב בלדבר ולדבר ולדבר, אבל החבר'ה שלי צנועים. הם יבואו למסלול ויעשו מה שצריך. אני סומכת עליכם". מי הולך לנצח בקרב הייצרי הזה והאם יישברו שיאים חדשים על המסלול?