שלושת העולים לגמר ממקצה חצי הגמר הראשון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
שלושת העולים לגמר: שליו 360 בצלאל, שניאור שמח ואדם מלכי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12

שליו 360 בצלאל
שניאור שמח
אדם מלכי


23:07 - שניאור שמח ניצח בדו-קרב ולחץ על הבאזר אחרי 6 דקות ו-59 שניות
בכיר הכנופיה, שניאור שמח, סומן כמי שעשוי לנצח את העונה הזאת - והערב, עשה צעד ענק בכיוון הזה. בסיום הדו-קרב מול פז סנפיר, שניאור הוריד את הידית בתוך 31 שניות, הזמן הכי מהיר שהיה העונה. "הוא כמו דמות אנימה, גיבור על. משהו אחר", החמיא שמלא.

שניאור שמח ופז סנפיר במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
ראש בראש. שניאור שמח ופז סנפיר | צילום: עודד קרני

שניאור טס בקלות את פרוזדור החלונות והגיע אל טבעת קיצור הזמן. הוא פספס אותה אומנם, אבל צלח יפה את הרולטה - ששוקלת כמעט כמוהו. אחרי שגבר גם על נקודת מפנה, טיפס באמצעות הטבעות אל פסגת המגדל - ולחץ על הבאזר. "שניאור רצח לנו את המסלול", קבע רסקין. חבר הכנופיה שהולך וממצב את עצמו כמנצח אפשרי סיכם: "אני כל כך מאושר שהגעתי למקום הזה. חלמתי על הבאזר הזה הרבה זמן. אני הולך לעשות באזר גם בגמר ורוצה להגיע למידוריאמה".

שניאור שמח במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
יטפס גם למידוריאמה? שניאור שמח | צילום: עודד קרני

שניאור שמח במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מלך. שניאור שמח | צילום: עודד קרני

22:41 - אדם מלכי ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול השישי (06:09)
דו-קרב ענקים: שלמה 300 ויצמן ואדם מלכי מעולם לא העפילו לגמר "נינג'ה ישראל". הערב התחרו ראש בראש בדו-קרב, בתקווה שאחד מהם יעשה זאת לראשונה. "אני עולה לגמר - נקודה, סימן קריאה. היום זה היום שלי", הכריז מלכי לפני ההזנקה - וזה אכן קרה. בסיום דו-קרב גלדיאטורים צמוד ומותח, ניצח את שלמה 300 והמשיך אל המכשולים הבאים במסלול.

אדם מלכי במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
רגע תפיסת הטבעת הבלתי נשכח. אדם מלכי | צילום: עודד קרני

מלכי סימן כמטרה את טבעת קיצור הדרך, מתוך ידיעה שכדי להעפיל לגמר עליו להגיע עד למכשול השביעי, תפסת מרובה. הוא התאבד על הטבעת, זינק עליה מעל לבריכה - הצליח לתפוס אותה ובכך זכה לדלג על הרולטה. הוא לא השלים אומנם את תפסת מרובה ולא עשה באזר כפי שאולי היה מצופה ממנו, אבל זה הספיק לו כדי להעפיל בפעם הראשונה לגמר.

אדם מלכי במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
קרוב לבאזר - אבל לא. אדם מלכי | צילום: עודד קרני

22:14 - שליו 360 בצלאל ניצח בדו-קרב ולחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-43 שניות
חבר הכנופיה גיל אהרון, שהעפיל לחצי הגמר בסיום מקצה ההזדמנות האחרונה, פגש הערב לדו-קרב את שליו 360 בצלאל - מהמתחרים החזקים העונה. כזכור, גיל הדיח במוקדמות מתחרה ותיק - יוסי שליט, אך הפעם, על אף שזה היה צמוד מאוד, הפסיד בדו-קרב לשליו.

שליו 360 בצלאל במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הראשון לתפוס את הטבעת. שליו 360 בצלאל | צילום: עודד קרני

במכשול פרוזדור החלונות, שליו 360 דפק את הראש בחלון ושבר שן. זה כמובן לא עצר בעדו, הוא המשיך קדימה והיה הראשון הערב שתפס את טבעת קיצור הזמן ובכך זכה לדלג על הרולטה ולהמשיך ישר למכשול השביעי והקשוח, תפסת מרובה. כשהשלים גם אותו טיפס עם הטבעות עד לפסגת המגדל ולחץ על הבאזר לראשונה הערב, סולל את דרכו לגמר "נינג'ה ישראל". שליו 360 פרץ בבכי והודה: "הרגשות חונקים. אלה דמעות של שמחה, הכלה ו'הוכחתי'".

שליו 360 בצלאל במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
נתראה בגמר. שליו 360 בצלאל | צילום: עודד קרני

22:03 - ראם זכריה ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול השישי (06:02)
הדו-קרב השני הערב, טועם הקנאביס שקד שוסטר מול ראם זכריה, היה מהצמודים והמותחים שידענו העונה. שוסטר איבד את הנעל בדרך, אבל לא עצר לרגע - השניים היו בשוויון מוחלט, עד כדי כך שאפילו בסיום הדו-קרב לא היה ברור מי מהם הוריד את הידית ראשון. בהילוך החוזר התגלה כי ראם עשה זאת מאית השנייה קודם לכן, והוא זה שהמשיך הלאה במסלול.

ראם זכריה ושקד שוסטר (צילום: עודד קרני)
כמעט כמעט תיקו. ראם זכריה ושקד שוסטר | צילום: עודד קרני

עם זאת, במגדל הדו-קרב ראם פרק את הכתף. בדרך כלל המשמעות המיידית זה הפסקת המסלול ופינוי לטיפול רפואי, אבל ראם לא היה מוכן לוותר. עם כתף פצועה צלח גם את פרוזדור החלונות והגשר השבור, נתן פייט גם ברולטה - אך הפציעה השפיעה והוא מצא את עצמו במים ומחוץ לגמר.

ראם זכריה במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
נתן פייט מטורף על אף שפרק את הכתף. ראם זכריה | צילום: עודד קרני

21:40 - אור המשולם ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול השישי (05:30)
אלי רוט, ה"נינג'ה דוס", התחרה הערב בדו-קרב מול חבר הכנופיה אור המשולם. הנפילה במוקדמות מילאה את המשולם במוטיבציה לעשות תיקון, והפעם לא יתפשר על פחות מבאזר. בדו-קרב היה נדמה כי המשולם פתח פער גדול מהרגע הראשון, אך במגדל הדו-קרב רוט צמצם אותו מעט - אך זה לא הספיק.

אור המשולם ואלי רוט במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
חבר הכנופיה הדיח ותיק. אור המשולם ואלי רוט | צילום: עודד קרני

אחרי שניצח את הדו-קרב, המשולם סיים יפה את פרוזדור החלונות והמשיך אל טבעת קיצור הדרך. מתחרה שיתפוס את הטבעת בסיום ריצה על הגשר, יזכה לדלג מעל המכשול השישי. המשולם לא הצליח לתפוס אותה ונאלץ להתמודד עם הרולטה ששוקלת 50 קילו. הוא שרד אומנם את שני הדרופים, אבל לא את המעבר לחבל - ונפל לבריכה, בתוצאה שלא הספיקה לגמר.

אור המשולם במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הרולטה האימתנית ניצחה הפעם. אור המשולם | צילום: עודד קרני

21:30 - ברוכים הבאים לחצי הגמר הראשון
מלחמת הכוכבים יצאה לדרך. המתחרים הכי חזקים ואהובים העונה יעלו על מסלול חצי הגמר, יתחרו זה בזה בדו-קרב - ויצטרכו מיד אחריו להשלים חמישה מכשולים קשוחים, עד לבאזר. הערב נפגוש את בכיר הכנופיה שניאור שמח, שלמה 300 ויצמן, שליו 360 בצלאל, אדם מלכי ועוד, כשבסיום המקצה שלושה מתחרים בלבד יעפילו אל הגמר הגדול. מי יתגלו כטובים ביותר? מתחילים.

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
חצי הגמר יצא לדרך. אסי עזר ורותם סלע | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12