מספר שבועות לפני שעידן רוזנטל בן ה-16 עלה למסלול של "נינג'ה ישראל" (פרק חדש הערב, אחרי החדשות, קשת 12), הוא נפצע במבחני הכניסה לתוכנית. הפציעה הייתה חמורה והוא פונה מיד לבית החולים, אבל זה לא מנע ממנו לעבור תהליך שיקום ולהתייצב בחזרה על המסלול הקשוח. בחמישי האחרון הוא שיתף בסיפור המטלטל שלו רגע לפני הדו-קרב מול אילי אלקיים.

"הגעתי לאודישן הראשון, ניסיתי לעשות את הסווינג של הארבעה מטרים, הגוף שלי הלך קדימה ונפלתי על הראש", נזכר רוזנטל, "אבדתי את ההכרה, היו עשרה אנשים מסביבי. פרמדיקים לידי הרימו אותי על המיטה ולקחו אותי באמבולנס לאיכילוב".

"היה לי דימום פנימי וסדק בגולגולת" (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
נפצע באודישן - והגיע להתחרות אחרי השיקום | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12

האודישן כמובן הופסק ורוזנטל פונה לבית החולים, הוא מספר על הפציעה איתה הגיע: "היה לי דימום פנימי וסדק בגולגולת, זה היה חודש קשה שהייתי בהחלמה ושיקום". למרות הפציעה, רוזנטל לא וויתר על התחרות: "התחלתי תהליך שיקום, מאימון לאימון השתפרתי".

"הגעתי למצב שאני כשיר וזהיר", שיתף, וככה בדיוק הוא הגיע לדו-קרב מול אלקיים. השניים היו צמודים לאורך כל התחרות, אבל בסופו של דבר רוזנטל ניצח והמשיך לחלק השני של המסלול. שם הוא נתן הופעה מרשימה וללא זכר לפציעה שקרתה רק כמה שבועות מוקדם יותר. 

אמנם הוא לא לחץ על הבאזר, אבל הוא הפגין כישורים אדירים ומסלול מרהיב, כשבסופו נכנע למכשול שהפיל את רוב משתתפי המקצה - מכשול האנקונדה. רגע לפני שהוא השלים את המעבר הקשה של המכשול, הוא נגע בדופן של האנקנודה - מה שהוביל לפסילה.