אושרי פלג, אינסטלטור ביום ומאמן נינג'ה אחר הצהריים, בן 30 מקריית מוצקין, יעלה במוצאי שבת על מסלול "נינג'ה ישראל" (אחרי החדשות, ערוץ 12). אם הייתם שואלים אותו לפני כמה שנים האם הוא מסוגל לרוץ על מסלול הדו-קרב ולהתמודד עם המכשולים הקשוחים, הוא היה חושב בוודאי שזה בלתי אפשרי.

אושרי עישן שתי קופסאות סיגריות ביום, אכל ג'אנק פוד בלבד ובשיאו, שקל 100 קילו. נקודת המפנה הגיעה בגיל 27, כשנקלע למשבר רפואי חמור. "בגיל 27 התעוררתי בבוקר עם חצי פנים משותקות. חצי שנה ישבתי ככה בבית, מתוסכל, בדיכאון, עם מחשבות קשות. לא ידעתי אם אצא מזה אי פעם", הוא מודה.

"אמרתי לעצמי: אושרי, אין דבר כזה שאקום ככה במהלך החיים שוב. אני רוצה להפוך לגרסה הכי טובה שלי, לחיות חיים נכונים ולרדת במשקל. הורדתי כמעט 40 קילו. חשוב לי להוכיח, לעצמי בעיקר, שאני יכול לעבור כל מכשול או אתגר במהלך החיים".

בפוסט באינסטגרם שבו פרסם תמונת לפני ואחרי, תיאר אושרי: "הייתי ילד בן 27 שנראה כמו בן אדם בן 40. עישנתי שתי קופסאות ווינסטון לייט, אכלתי לארוחת בוקר את שאריות המקדונלד'ס מארוחת הלילה שהייתה בשעה ארבע לפנות בוקר, עם איזו פחית אקסל כדי לפתוח את היום. היום אני פותח את הבוקר עם חביתה, בלי סיגריות ובלי אקסל. השינוי החיצוני הביא איתו שינוי פנימי מלא, אתה הופך לגרסה הכי טובה של עצמך".

אושרי פלג, לפני ואחרי (צילום: מתוך האינסטגרם של אושרי פלג)
"השינוי החיצוני הביא איתו שינוי פנימי מלא". אושרי פלג | צילום: מתוך האינסטגרם של אושרי פלג