ונעבור לפרשננו: לאחר שהסתיים שלב המוקדמות, וכשחצי הגמר של "נינג'ה ישראל" כבר ממש מעבר לפינה (מוצאי שבת, אחרי החדשות, קשת 12), כוכב הנינג'ה הכי גדול במדינה, יובל שמלא, סיפר בריאיון ב"גלית ויואב" על ההתרגשות לקראת שלבי ההכרעה בתחרות, המתחרים שיכולים ללכת עד הסוף ואיך זה מרגיש לשבת בכיסא הפרשן.

מה מצפה לנו בחצי הגמר?
"יהיה משוגע. לא שיערתי כמה מלהיבים יהיו השלבים המוקדמים, ועכשיו אני אפילו קצת לחוץ לקראת חצי הגמר. הדו-קרב ממשיך גם בשלב חצי הגמר וזו תהיה תחרות ברמה אחרת".

כולם תותחים בשלב הזה - ולא כולם ישרדו אותו.
"לגמרי. לשלב הזה הגיעה קבוצה של ספורטאים וספורטאיות מוכשרים, ויהיו דו-קרבים מלחיצים מאוד. זה מה שכיף בתוכנית, להתמודד עם לחץ וקושי אדירים. אני בטוח שזה יהיה כיף למתחרים וגם לצופים".

למי לדעתך יש סיכוי לעלות לגמר, אולי לנצח ואפילו להצליח את המידוריאמה?
"כרגע זה שלב חצי הגמר, אבל אפשר לראות שיש שם מתחרים חזקים שיכולים להגיע לגמר, וכן, גם להצליח לטפס על המידוריאמה. כמובן שיש את הוותיקים בחבורה, גיל מרנץ ויוגב מלכה, שלגמרי יכולים לעשות את זה. גם מבחינת צעירים, הכנופיה ונוספים מסוגלים".

בשביל להחזיק בתואר הנינג'ה היוקרתי, שמלא היה צריך לטפס על הר המידוריאמה בפחות מ-30 שניות. בעונה הקודמת הוא עשה זאת, והפך לאדם ה-16 בעולם שמחזיק בתואר זה. העונה, שמלא החליף את המסלולים בדיבורים ונכנס לתפקיד חדש בשבילו - פרשן.

אתה נהנה מהתפקיד?
"זה מאוד כיף, כולם בצוות מאוד חמודים ועוזרים לי למצוא את עצמי. נורא כיף עם אסי ורותם, וגם עם רסקין וג'רבי. זה מוזר לצפות מהצד אבל אני פשוט נהנה מכל ביצוע של המתחרים ומכל מסלול ומכשול. חוץ מלפרשן אני מעביר כעת הרצאות בהן אני מדבר על חיי כספורטאי, על מה שעברתי ומה שלמדתי".