טומי, ספיר מאחוריך: את אשד גל עוז הכרנו בתור חבר נבחרת "טים טומי", אותה מוביל בגאון הפקינז המשוגע מכולם. גל עוז עלה על המסלול כשבליבו שתי אהבות: נינג'ה וטומי כמובן, אותו הוא שם על המפה לאחר שריסק את הבאזר - ונתן הופעת בכורה מדהימה.

מיד אחרי השואו, גל עוז הגיע לריאיון ל"חדשות הבוקר" ושם הוא הכיר את מי שהפכה לאהובת ליבו. "אחרי שלחצתי על הבאזר במוקדמות, הציעו לי לבוא להתראיין אצל רסקין בתוכנית הבוקר שלו", סיפר אמש (שני) רגע לפני שחזר למסלול "נינג'ה ישראל".

"ספיר עשתה לי את התחקיר והתחילה לשאול אותי שאלות אישיות. היא שאלה אותי אם אני רווק, ולא ידעתי אם היא שואלת את זה בשביל התחקיר או בשביל לבדוק. היא אמרה שזה בשביל התחקיר - אבל אני עדיין היום לא מאמין לה".

עם כל ביטחון השיא, בת הזוג ספיר שהגיעה למסלול כדי לעודד, הסבירה כי זה הוא אינו המקרה. "אני לא התחלתי איתו, שלא יובן משהו אחר", הבהירה, "העורך שלי אמר לי לשאול אותו אם הוא רווק, כי לפעמים רסקין מנסה לשאול בשידור 'יש לך מישהי?' - ואז אשד חשב, או רצה לחשוב, שניסיתי להתחיל איתו".

למרות אי ההבנה (או לא, אין לדעת) בין השניים נוצר קליק שאי אפשר לפספס - והיום הם מנהלים זוגיות פוטוגנית ובעיקר ספורטיבית. "מאז אנחנו כבר שבעה חודשים ביחד. זו באמת הזדמנות להגיד תודה, כי אשד הוא אהבת חיי".

סיפור האהבה שהחל אחרי הבאזר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
לגמרי מבט מאוהב. אשד גל עוז | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12

ומה אנחנו גילינו? מסתבר כי רסקין מחזיק תואר נוסף - קופידון. "כל כך הרבה זוגות יצאו מ'חדשות הבוקר' שכבר הפסקתי לספור", התגאה רסקין, "אני מכיר את החברה של אשד, ספיר, היא הייתה תחקירנית אצלנו בתוכנית - אחלה בן אדם".