דו-קרב חצי הגמר של אשד עצמון ורובי פרץ (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12)
שלושת העולים לגמר: אשד עצמון, שיר שרים ונתאי הדר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12

אשד עצמון
שיר שרים
נתאי הדר



22:27 - אשד עצמון ניצח בדו-קרב ולחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-23 שניות
בדו-קרב המותח שחתם את המקצה הזה, המטפס רובי פרץ התחרה מול האיש והאגדה, אשד עצמון, שזכה ב-100,000 שקלים באליפות ההאשיגו וכעת פניו למידוריאמה. אשד החליק אומנם לפני העלייה לסטפר המרחף, אבל התאושש מזה במהירות, השתלט על האירוע, פתח פער ענק וניצח את הדו-קרב.

אשד עצמון (צילום: עודד קרני)
מערבולת? קטן עליו. אשד עצמון | צילום: עודד קרני

אחרי שטס את התקרה התלולה והלוחות המרחפים, הגיע אל גשר המטבעות. הוא תפס יפה את טבעת קיצור הדרך ודילג למכשול השביעי, המערבולת. אחרי שצלח גם את המכשול הזה, טיפס עד לפסגת המגדל באמצעות הטבעות, לחץ על הבאזר והתמקם במקום הראשון במקצה הזה. "שמישהו ינסה להתעסק עם אשד עצמון העונה", הזהיר רסקין. "כפיר ואתה בכושר מעולה השנה, נראים מצוין. קשה לחשוב, אולי על כף יד אחת, מי האנשים שיכולים לנצח אתכם. לשניכם פוטנציאל לקחת את העונה".

אשד עצמון (צילום: עודד קרני)
אלוף ההאשיגו - ושר הטבעות. אשד עצמון | צילום: עודד קרני

אשד עצמון (צילום: עודד קרני)
חוגג את הבאזר. אשד עצמון | צילום: עודד קרני

22:06 - שיר שרים ניצח בדו-קרב ולחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-36 שניות
בדו-קרב הכי כואב עד כה בשלב חצי הגמר, חבר הכנופיה שיר שרים התחרה מול חבר כנופיה אחר - איל היימן, שסיים במקום הראשון במקצה המוקדמות שלו. השניים, חברים טובים שלא דמיינו כי ייאלצו להתחרות ראש בראש, היו בתיקו בהתחלה - עד ששרים טס את מגדל הדו-קרב, פתח פער והוריד את הידית אחרי 30 שניות בלבד, הזמן הכי מהיר עד כה.

שיר שרים (צילום: עודד קרני)
ביצוע מטורף. שיר שרים | צילום: עודד קרני

אחרי שטס את התקרה התלולה והלוחות המרחפים, שרים הגיע אל טבעת קיצור הדרך. להפתעת כולם הוא מעד בסיום הגשר, פספס את הטבעת ונאלץ להתמודד עם מכשול לוח האם. הוא צלח אותו כמובן בלי בעיה, סגר גם את מכשול המערבולת - ועשה באזר מטורף.

שיר שרים (צילום: עודד קרני)
ייקח את העונה? שיר שרים | צילום: עודד קרני

שיר שרים (צילום: עודד קרני)
מצטרף לאחיו בגמר. שיר שרים | צילום: עודד קרני

21:55 - נתאי הדר ניצח בדו-קרב ולחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-41 שניות
נתאי הדר, מהמתחרים הבולטים והחזקים בשנים האחרונות, התחרה הערב בדו-קרב מול אורי כהן. הוא פתח את הדו-קרב חזק ובקצב מהיר, הלך ופתח פער, טס את המגדל וניצח כשהוריד את הידית ראשון.

נתאי הדר (צילום: עודד קרני)
לא מאכזב אף פעם. נתאי הדר | צילום: עודד קרני

אחרי שסיים עם התקרה התלולה אל הלוחות המרחפים, נתאי עלה על גשר המטבעות, חצה אותו במהירות והצליח לתפוס את טבעת קיצור הדרך. הוא דילג מעל לוח האם, היישר אל המערבולת. נתאי חצה יפה בין שלושת המשולשים, רץ אל מכשול הסיום, שר הטבעות, טיפס אל ראש המגדל באמצעות הטבעות ולחץ על הבאזר, הראשון הערב שהבטיח את מקומו בגמר - כשעבורו זה הגמר השלישי ברציפות.

נתאי הדר (צילום: עודד קרני)
בדרך לבאזר. נתאי הדר | צילום: עודד קרני

נתאי הדר (צילום: עודד קרני)
נתראה בגמר, אלוף. נתאי הדר | צילום: עודד קרני

21:35 - דור עזרן ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול הרביעי (02:03)
מצד אחד: יונתן סיבוני, שמגדיר את עצמו "בן אדם שיודע להיכנס למיינדסט. יש לי ניסיון בתחרויות ואני יודע להיות שקט במאני-טיים, לא משנה מול מי אני". מהצד השני, דור עזרן שמעיד, "אצלי זה קצת ההפך, אני לא רגוע. לא באתי משום תחרות. אבל, כשאני מתחיל משהו - אני חייב לסיים אותו, לא אפסיק עד שתישאר לי יד מאחורה או שהמים ייקחו אותי". עזרן ייצר יתרון מההתחלה, פתח פער גם במגדל הדו-קרב, הוריד את הידית ראשון וניצח.

יונתן סיבוני (צילום: עודד קרני)
היה במיינדסט הנכון - לא הספיק הפעם. יונתן סיבוני | צילום: עודד קרני

עזרן המשיך לתקרה התלולה אל הלוחות המרחפים. הוא סיים את התקרה בהצלחה, צלח את המעבר מהלוח המרחף הראשון לשני אבל אז איבד אחיזה וקרס לבריכה. "לא מאמין. זה מבאס, אני יודע שיכולתי להמשיך עוד", התאכזב עזרן, "הייתי כולי מרוכז בבאזר".

דור עזרן (צילום: עודד קרני)
נפילה מבאסת. דור עזרן | צילום: עודד קרני

21:29 - אור מיניאלי ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול השישי (04:17)
כרמל רז רומאו, שהדהים את כולם כשהדיח את גבע לוין בפתח העונה, פגש הערב לדו-קרב אכזרי את אור מיניאלי. שני המטפסים הבכירים הללו, שמכירים זה את זה מקרוב שנים ארוכות, פתחו את הדו-קרב צמודים מאוד, בתיקו כמעט מוחלט. מיניאלי היה הראשון שקפץ למגדל הדו-קרב, פתח פער, הוריד את הידית וניצח את הדו-קרב ובכך הדיח את חברו הטוב.

כרמל רז רומאו (צילום: עודד קרני)
הובס בידי חבר. כרמל רז רומאו | צילום: עודד קרני

מיניאלי עבר את התקרה התלולה אל הלוחות המרחפים בקלילות, אפילו לא נדרש להשקיע מאמץ. הוא המשיך אל גשר המטבעות, לחץ על כפתור טבעת קיצור הדרך - אך פספס אותה כיוון שהיסס לזנק. הוא ניצב מול לוח האם, עבר גם אותו בקלילות - אבל שכח ששתי היתדות האחרונות נשלפות ומצא את עצמו בבריכה.

אור מיניאלי (צילום: עודד קרני)
נותר מחוץ לגמר. אור מיניאלי | צילום: עודד קרני

21:15 - שלב חצי הגמר ממשיך
גמר "נינג'ה ישראל" מתקרב, המדליות והגביע מוכנים - האם יימצא הנינג'ה הישראלי השני וה-20 בעולם? 10 ספורטאים מעולים יתחרו הערב על שלושה כרטיסים לגמר, ביניהם: שני חברי כנופיה אחד נגד השני, שיר שרים מול איל היימן, ואשד עצמון שזכה באליפות האשיגו. מי מהם יבטיח את מקומו בגמר?

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
הגמר אוטוטו כאן. אסי עזר ורותם סלע | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12