עלמה מנדל מתעמלת  מאז שהיא זוכרת את עצמה. היא הייתה בנבחרת ישראל והשתתפה באליפויות עולם, אך השנה, היא החליטה לעזוב את התחום שכל כך אהבה. עכשיו, רגע לפני שהיא עולה למסלול של "נינג'ה ישראל" בשבוע האלופות (הערב, אחרי החדשות, קשת 12), היא מספרת מה גרם לה לעזוב את עולם ההתעמלות אחרי כל השנים. "השנה האחרונה הייתה לא פשוטה, נאלצתי לעזוב את הספורט", פותחת מנדל בדמעות.

"הייתי ילדה מאוד רגישה ושקטה וצייתי להכל כי כל כך רציתי להצליח. הלכתי אחרי המאמנת שלי ועשיתי כל מה שהיא אמרה לי", מספרת מנדל וחושפת סיפור מזעזע: "הייתי שק החבטות שלה, כל פעם שהיא התעצבנה על מישהי אחרת היא הוציאה את זה עליי. היא הייתה קוראת לי 'סתומה', 'מפגרת', מעיפה אותי מאימונים על ימין ועל שמאל". 

View this post on Instagram

A post shared by Alma :) (@almamendel)

מנדל נזכרת באחד המקרים בהם המאמנת העיפה אותה מאימון והשפילה אותה מול שאר המתעמלות: "הייתה לי שקילה אחת שעליתי 200 גרם, זה היה בחנוכה, היא צרחה שכל האולם ישמע: 'זה בגלל שאכלת סופגניות', והיא העיפה אותי מהאימון".

בשלב מסוים, היא הבינה שהתחום הזה עושה לה רע וקיבלה החלטה אמיצה: "כשהתחלתי להתרחק מהעולם הזה, הבנתי כמה הוא השפיע עליי מהבחינה הנפשית. כולם הכירו אותי כ'עלמה המתעמלת' ופתאום אני כלום. ממש פחדתי לפתוח את זה, אבל עכשיו אני מספיק בריאה נפשית כדי לדבר על הנושא". 

האהבה של מנדל לספורט לא הפסיקה, והיא חיפשה תחום אחר שימלא אותה, שם היא תוכל לפרוח ולמצוא את עצמה מחדש. "גיליתי את הנינג'ה וזה הציל לי את הנפש, נכנסתי פעם ראשונה למכון וראיתי איך כולם מרימים אחד לשני והייתי בשוק".