לא בטוח שזאת הדרך הכי חכמה לצאת למסלול "נינג'ה ישראל", אבל זו בהחלט אחת המשעשעות שבהן. רגע לפני הזנקת הדו-קרב שבו יתחרה שחר עותמי הערב (חמישי, אחרי החדשות, ערוץ 12), המגישים האהובים אסי עזר ורותם סלע הקרינו קטע שצולם מוקדם יותר, שבו עותמי מעביר עליהם ביקורת.

"אני חושב שאסי ורותם, ספציפית לנינג'ה, קצת פחות קשורים", טען עותמי, "הם לא כל כך מבינים בתחום ולפעמים נוטים להלחיץ מתמודדים ברגעים הלא נכונים. יכלו להיות מנחים שמבינים קצת יותר, או לפחות שלא יפריעו לאנשים רגע לפני המסלול, שלא יהפכו את זה ליותר מדי ריאליטי. פחות מתחבר לזה".

רותם הגיבה לכך בהומור כששאלה אותו: "שחר, מי אתה חושב שאתה, בגדול?". גם על זה הייתה לו תשובה: "אני מתאמן בנינג'ה ונהנה מהספורט. אני חושב שהספורט הזה צריך להיות הספורט הזה, ולא מעבר".

רותם תהתה, "יש לך גם משהו טוב לומר, או שאתה רוצה לאזן עם איזה משהו רע על הפרשנים? אני אקבל גם את זה". לעותמי הייתה עצה גם לניב רסקין, ירדן ג'רבי ויובל שמלא: "אני חושב שלא יזיק אם תעשו קצת נינג'ה". רסקין הזכיר לו, "אתה ששכחת ששמלא יושב פה והוא הנינג'ה ה-16 בעולם? וגם, יש פה אחת שלקחה מדליה אולימפית".

ג'רבי לא ממש את ההערה הזאת ואיתגרה את עותמי: "הוא ממש השחיר אותי עכשיו. בוא לאימון ג'ודו ונראה איך אתה מתמודד". כשאסי ראה איך הפרשנים מגיבים לביקורת הזאת, צחק: "אתם יודעים, ממש כואב לי שאתם לא יכולים לקבל ביקורת. מגיע תתמודד, יש לו מה להגיד, תלמדו לקבל ביקורת, חבר'ה".