משה מוסלאוי תלמיד בן 17 המאובחן עם תסמונת טורט, יעלה הערב למסלול של "נינג'ה ישראל" (אחרי החדשות, קשת 12). הרבה לפני שהוא החליט לעמוד בביטחון מול המכשולים המאתגרים של העונה, הוא היה במקום אחר לגמרי בחייו, כשהתמודד עם גילוי התסמונת והתגובות הקשות והאכזריות של הסביבה.

"בכיתה ה' גילו שיש לי טורט, הטיקים שלי התבטאו בהמון צקצוקים או התכווצות של הבטן, זה באמת היה כואב", שיתף מוסלאוי. מלבד לכאב הפיזי, הוא התמודד גם עם תגובות הילדים בבית הספר, שהיו קשות לא פחות: "זה היה מלווה בחיקויים של ילדים, מורים שאומרים שאני מפריע להם. מהר מאוד זה התפתח לאלימות כלפיי, פעם אחת ילדים לקחו אותי לפינה בבית ספר והתחילו להרביץ לי, עירבו משטרה". 

התקריות הקשות שעבר בבית הספר והמקרה בו עירבו משטרה, הובילו את משפחתו של מוסלאוי לעבור ממגוריהם ברמלה. מוסלאוי התחיל ללמוד בפנימיית "גן ונוף", שם הייתה לו חוויה אחרת לגמרי, עליה הוא משתף בהתרגשות: "ביום הראשון של הלימודים חיכו לי מלא ילדים שלא הכרתי בכניסה לשער, הרגשתי מאוד אהוב פתאום, הרגשתי שניצחתי את הטורט". 

אחרי שעבר לבית ספר חדש, צבר ביטחון ולמד לחיות עם התסמונת, מוסלאוי הולך להוכיח הערב ששום דבר לא יעצור אותו מלהגשים כל יעד ומטרה. הוא יעלה על המסלול האימתני של "נינג'ה ישראל", יתחרה בדו-קרב וינסה לתפוס את מקומו בחצי הגמר של התחרות הקשה בישראל.