הכוכבים הכי גדולים ב"נינג'ה ישראל" יעלו במוצאי שבת על מסלול חצי הגמר ההיסטרי (אחרי החדשות, ערוץ 12), בהם חבר הכנופיה שניאור שמח שהולך ומסתמן כמי שעשוי לקחת את העונה הזאת. בחודש שעבר פתח שניאור חשבון טיקטוק אליו הוא מעלה ביצועים שלו מהאימונים, כאלה שיגרמו ללסת שלכם להישמט.

חשבון הטיקטוק צבר עד כה כ-25 אלף עוקבים, מספר מכובד מאוד לחודש פעילות אחד בלבד, כשהסרטונים גורפים לפעמים מאות אלפי ואף מיליוני צפיות פר סרטון. "חיה רעה", "מכונה", "מטורף", "טרזן", אין קומפלימנט שלא נזרק על שניאור - ודי בצדק, עבור מי שעושה סווינג במרחק מטורף ביותר: חמישה מטרים.

@shneor_sa #fyp ♬ צליל מקורי - שניאור שמח

@shneor_sa #fyp ♬ Thanks for using my sound credit. Crystal castles - Connor

גם משתמשי האפליקציה מרחבי העולם לא נשארים אדישים לביצועים בסרטונים. זה ממש על קצה המזלג: "אם זה האודישן לספיידרמן הבא - התפקיד שלך", "זה לא אנושי. אם אנסה דבר כזה, אין עצם שלא אשבור", "הוא שכח להפעיל את כוח המשיכה בהגדרות?" ו"איפה קנית את הכנפיים?". צופי נינג'ה צעירים שחולמים להתחרות בעתיד, שואבים השראה מהסרטונים האלה. "אתה דמות להשראה. אני מתאמן בנינג'ה שנתיים ורוצה להגיע לרמה שלך, כי אתה פשוט מטורף", כתב אחד מהגולשים הצעירים.

@shneor_sa #fyp ♬ son original - FIGHTER

נזכיר כי שניאור רשם מסלול מוקדמות מצוין עם ביצוע בכורה שהסתיים בבאזר. "בפעם הראשונה על המסלול שלנו, הילד בן ה-16 עושה את זה יוצא מן הכלל ושולח מסר לכל המתחרים: אני בא לעשות את הבלתי ייאמן ובעונה הראשונה לקחת את הנינג'ה", סיכם ניב רסקין את אותו ערב. הדרך לניצחון תעבור במוצאי שבת בחצי הגמר.