נער הזהב של "נינג'ה ישראל", יפתח קושניר, מי שנחשב לאחת מאבני היסוד שלצד חבריו הטובים, אלכס חזנוב ויובל שמלא, עיצב את ענף הנינג'ה כפי שאנחנו מכירים אותו היום, יחזור למסלול הערב בספיישל אולסטארז נוצץ (חמישי, אחרי החדשות, ערוץ 12).

קושניר פרש מהנינג'ה אחרי העונה השנייה וגרם לנו להתגעגע אליו מאוד. לפני שנתיים עשה קאמבק קטן במסגרת אליפות האולסטארז הקבוצתית והערב, הוא צפוי להתחרות בדו-קרב ענקים שלא היה כמוהו מול חברו הטוב, חזנוב.

"אני סטודנט להנדסה כבר כמה שנים", הסביר את היעדרותו מהתחרות, וכשנשאל את השאלה שבאמת מסקרנת את כולם - האם הוא רווק או בזוגיות - השיב: "יש לי חברה. היא לא פה לצערי הרב, היא בחוץ לארץ".

גם בת הזוג האהובה של חזנוב, צליל, נמצאת בחוץ לארץ ולא תלווה אותו הערב, וזה בהחלט מצער מאוד - אבל לפי הרמז מחזנוב, יש מצב שבקרוב נזכה להודעה מרגשת. כשנשאל מה עם חתונה, השיב: "נראה לי שבקרוב תקבלו הזמנה". את רותם, שהייתה שם כשחזנוב וצליל נפגשו בפעם הראשונה, זה ריגש מאוד: "אני ממש אתרגש לקבל הזמנה לחתונה שלכם, מאחר והייתי במפגש הראשון שלכם".

למי שהספיק לשכוח, חזנוב וצליל נפגשו בקיר טיפוס בדיוק ביום שרותם ביקרה במקום. "אמרתי לו: בוא'נה, היא נראית ממש חמודה", נזכרה רותם, "אמרת לי: 'כן, הרגע ביקשתי ממנה את המספר שלה'". לדברי חזנוב, "הבאתי לרותם חיבוק וחשבתי: בוא'נה, כמה נקודות זה לתת חיבוק לרותם סלע? איך היא לא תיתן את המספר שלה אחרי זה?".

View this post on Instagram

A post shared by Alex Khazanov // אלכס חזנוב (@alexkhazanov)