הדו-קרב של יוגב מלכה ואיתי וולף (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12)
העולים לחצי הגמר ממקצה זה: יוגב מלכה, שניאור שמח ואלי רוט | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12

יוגב מלכה
שניאור שמח
אלי רוט



שניאור שמח, מי שרבים מסמנים אותו כמנהיג הכנופיה וכזה שעשוי לנצח את העונה הזאת, עשה את הופעת הבכורה המטורפת שלו ב"נינג'ה ישראל" אמש. נזכיר: מדובר במתחרה עם הציון הפיזי הגבוה ביותר בתחרות, 10 עגול, אפילו יותר מיוגב מלכה ויובל שמלא. בשנייה שהוזנק, היה ברור לחלוטין שלא סתם פיארו אותו: שמח ניצח את הדו-קרב בקלילות, תקתק את המסלול ולחץ על הבאזר אחרי 4 דקות ו-49 שניות. "בפעם הראשונה על המסלול שלנו, הילד בן ה-16 עושה את זה יוצא מן הכלל ושולח מסר לכל המתחרים: אני אני בא לעשות את הבלתי ייאמן ובעונה הראשונה לקחת את הנינג'ה", סיכם רסקין.


יוגב מלכה, הסגן של יובל שמלא מגמר העונה הקודמת ומי שהיה במרחק שלוש שניות בלבד מלהפוך לנינג'ה הישראלי הראשון, חזר הערב למסלול. המתחרה שהגיע הכי רחוק שאפשר והצליח אפילו לסיים את המידוריאמה בתוך פחות מ-30 שניות, לא יסתפק בעונה הזאת בפחות מניצחון ומתואר הנינג'ה. המסע הזה התחיל אמש עם מסלול מושלם ומרגש, שהסתיים בדמעות שפרצו החוצה כשהלחץ הענק שהיה עליו השתחרר.

יוגב מלכה ואסי עזר (צילום: עודד קרני)
התרגשנו ביחד איתו. יוגב מלכה ואסי עזר | צילום: עודד קרני

"מה קרה? למה אתה ככה מתרגש, משוגע? היית בלחץ?", הופתע אסי כשחיבק את יוגב, שהסביר: "כל כך רציתי את זה. הדו-קרב נכנס לראש בימים האחרונים. נזכרתי כמה קשה עבדתי בשביל הרגע הזה, כמה השקעתי והקרבתי עבור זה, וכמה זה מגיע לי. זה ספורט שהוא לא קל, ואני שמח". הכי שמחים וגאים בך.