אם יש טיקטוקר שאנחנו נעצרים עליו כשהוא מבליח בפור יו שלנו, זה עומר יעקב גואטה. כוכב הרשת בן ה-23 ממזכרת בתיה, מתחזק חשבון טיקטוק עם 50,000 עוקבים. התוכן? "בעיקר צועק. לפעמים על דברים רציניים, לפעמים על דברים לא רצינים בעליל".

במוצאי שבת הקרובה (אחרי החדשות, ערוץ 12), גואטה יציין את הופעת הבכורה הטלוויזיונית שלו ב"נינג'ה ישראל". "אני מתאמן בסטריט וורקאאוט, אף פעם לא התאמנתי ישירות לנינג'ה", הוא מודה רגע לפני העלייה למסלול, "אבל השנה אמרתי: וואלה, בא לי לנסות. אני חושש כי זאת הפעם הראשונה שלי פה וכולם או מתחרים חוזרים או מטפסים אולימפיים. בסוף, אני הילד הזה ממזכרת בתיה שעושה מתח".

"אני מגיע לכאן, מסתכל על הכל - וזה עצום, לא עשיתי שום דבר שקרוב לזה אי פעם. מצד שני, אני חושב שהסיכויים שלי לא רעים, לפחות לסיים את המוקדמות ולעלות לחצי גמר. מה שבטוח, אני בא לתת את הכי טוב שלי".

מזהים אותך ברחוב?
"זה קורה כל הזמן, הסיפור הזה חוזר. זה קרה לי לפני עשר דקות. המאפרת אמרה לי, 'שמע, ראיתי אותך בטיקטוק ואתה קורע'. חוץ מהטיקטוק אני אוהב גם לכתוב, אני כותב לפעמים פואטרי סלאם".

@omer_jacob_guetta פתח תקווה #גואטהבטיקטוק #פיצהבליקטשופ ♬ original sound - עומר יעקב גואטה

כאמור, גואטה לא מהסס להביע את דעותיו בטיקטוק. בימים האחרונים עשה זאת כשפנה ישירות לאביבית בר זוהר, אחרי שמחקה את כל הפוסטים שלה באינסטגרם והפנתה אצבע מאשימה למי שמבקרים אותה: "כמה אפשר להיות שק חבטות של מדינה שלמה?", תהתה. לכך הגיב גואטה: "אביבית בר זוהר אמרה: 'אני צריכה לקבל יחס של מלכה, אני צריכה שלא יבזו אותי'. אני חושב שאת צריכה בעיקר לסתום", תקף.

@omer_jacob_guetta גואטה פותח והוא לא מתנצל #פוריו #גואטהבטיקטוק ♬ Smoked out Phonk - TREVASPURA

"לא בקטע רע, אבל את פתחת בית ספר לדיוות. מכרת לנשים קורסים באלפי שקלים כדי שילמדו ממך איך להיות אישה חזקה. לדעתי, המאפיין הכי חזק של אישה חזקה זה שלא אכפת לה מה אחרים חושבים. אישה חזקה עסוקה בלעשות, היא לא עושה טריק שיווקי זול ומוחקת את כל הפוסטים שלה בשביל קצת פופולריות".

עומר יעקב גואטה ואביבית בר זוהר (צילום: עומר יעקב גואטה: מתוך הטיקטוק של עומר יעקב גואטה, אביבית בר זוהר: מתוך האינסטגרם של אביבית בר זוהר)
עומר יעקב גואטה ואביבית בר זוהר | צילום: עומר יעקב גואטה: מתוך הטיקטוק של עומר יעקב גואטה, אביבית בר זוהר: מתוך האינסטגרם של אביבית בר זוהר