האחים שרים

גיל: 17
מקצוע: ספורטאי נינג'ה
עלילות התאומים: את האחים שיר וגל שרים אנחנו מכירים רק מהעונה החדשה שעלתה של "נינג'ה ישראל" (פרק חדש הערב, אחרי החדשות, קשת 12), אבל בתוך הברנז'ה של הנינג'ות השם שלהם עולה כבר לא מעט זמן כשניים מההבטחות הגדולות ביותר של התחום. התאומים התאמנו לקראת התוכנית במשך כמעט ארבע שנים ועשו את הופעת הבכורה שלהם בשני הפרקים האחרונים אחרי שנבנו סביבם ציפיות גדולות. שניהם הצליחו לענות על הציפיות ונתנו הופעה מטריפה במסלולים שלהם ואפילו עקפו את זוכה העונה השנייה גיל מרנץ ונכנסו ישר אל חצי הגמר. נותר לנו רק לצפות ולראות לאן יתגלגלו זוג האחים המוכשרים האלו. 

האחים שרים על "נינג'ה ישראל" (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת 12)
מתוך "חדשות הבוקר" | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת 12

מרי קייט ואשלי אולסן

גיל: 36
מקצוע: שחקניות
עלילות התאומות: התאומות אולסן פרצו לחיינו אי שם בסוף שנות ה-80 בסדרה הנוסטלגית ''צער גידול בנות'' בתפקיד של התינוקת מישל טאנר כשהן בנות שנה בלבד. מאותו רגע הן נחקקו כזוג התאומות הזהות הכי מוכרות על המסך, הן שיחקו בטלוויזיה ובקולנוע ואפילו השיקו קו מוצרים שלהן ונהפכו למותג של ממש. היום האחיות נמצאות פחות על המסך ויותר בעסקים. הן הקימו מותג אופנה מצליח מאוד בשם "THE ROW" שמוכר ברחבי העולם והן לא מרבות להתראיין או להגיע להשקות שלא לצורך קידום המותג שלהן. מי שעדיין מעוניין בפיסה נוסטלגית של משפחת אולסן, אחותן הצעירה אליזבת היא שחקנית מפורסמת שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם מיליוני עוקבים ומספקת פרטי מידע עסיסיים על החיים לצד אחיותיה הגדולות בלא מעט ראיונות. 

האחיות אולסן  (צילום: ovidiu hrubaru, shutterstock)
צילום: ovidiu hrubaru, shutterstock

התאומות מלול

גיל: 30
מקצוע: מעסות מקצועיות בהווה וכוכבות ריאליטי בעבר
עלילות התאומות: את תופעת האחיות מלול הכרנו בשנת 2014 בעונה הרביעית של הריאליטי האייקוני "היפה והחנון". כבר במהלך התוכנית זכו האחיות מלול להד מאוד גדול סביב ההופעה שלהן בתוכנית ואנשים רבים תהו האם הן משחקות ומגזימות את הדמויות שלהן או שהן אמיתיות ואותנטיות. כמה שנים אחר כך האחיות התראיינו וסיפרו כי הדרך בה הציגו אותן בתוכנית פגעה בצורה קשה בתדמית שלהן וכי הן מתקשות למצוא עבודה ונמצאות במצב כלכלי לא פשוט. הן סיפקו לא מעט כותרות במהלך השנים כמו היציאה מהארון של מירב והרשעה בגניבה מקניון מלחה. היום הן עובדות כמעסות מקצועיות והתרחקו מאור הזרקורים. האם נראה קאמבק? 

האחיות מלול מדברות על הכל (צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת12)
מתוך "ערב טוב עם גיא פינס" | צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת12

קול ודילן ספראוס

גיל: 31
מקצוע: שחקנים 
עלילות התאומים: צמד התאומים ספראוס פרצו לחיינו בסדרה המפורסמת של ערוץ דיסני "החיים היפים של זאק וקודי", ראינו אותם מתבגרים ומשתנים על המסך והם חוו את הפרסום הגדול בתקופה צעירה יחסית בחייהם. נכון להיום, קול הוא המפורסם יותר מבין השניים, עם תפקיד ראשי בסדרת המתח "ריברדייל" שבה גם הכיר את בת זוגתו לשעבר לילי ריינהרט כשהשניים שיחקו בני זוג על המסך. דילן נמצא פחות באור הזרקורים אך חובק זוגיות פוטוגנית במיוחד עם הדוגמנית ברברה פלבין. 

דילן וקול ספראוס  (צילום: instagram)
צילום: instagram

נוי והדר קרקו

גיל: 24
מקצוע: שחקניות, זמרות ודוגמניות
עלילות התאומות: התאומות נוי והדר התחילו את דרכן המקצועית כבר בגיל 6 כשדגמנו לחברות ביגוד ישראליות, אבל אנחנו הכרנו אותן קצת יותר מאוחר בשנת 2010, כשהגישו בפעם הראשונה פינה משלהן בערוץ הילדים. מאז התאומות הנחו, שיחקו והופיעו יחד בלא מעט סדרות טלוויזיה בעיקר בעולם הילדים. כשהדגש הוא על המילה - ביחד. באוקטובר 2020 הן הודיעו על הפרדת כוחות אחרי משבר וריב ממושך ומאוד תקשורתי ובכל זאת, מהר מאוד הן חזרו האחת אל זרועות השנייה ובהמשך אף קיבלו הצעות נישואין ביחד והכריזו על היריון ראשון ביחד. בראיון ל"גיא פינס" הן סיפרו השבוע כי התאריך המשוער של נוי הוא 9/3/2023 והתאריך המשוער של הדר הוא 31/3/2023. ככה שהסיכוי שהן יילדו באותו יום אומנם קטן, אבל כבר קרו דברים מעולם. 

התאומות נוי והדר מתכוננות ללידה הקרבה (צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת 12)
וחושפות חשקים של סוף הריון מתקדם | צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת 12

זהבה בן ואתי לוי

גיל: 54
מקצוע: זמרות
עלילות התאומות: כולם מכירים את השמות זהבה בן ואתי לוי, אבל מעטים האנשים שיודעים שמדובר בתאומות זהות. זוג האחיות גדלו יחד בבאר שבע ושם המשפחה שלהן בילדות היה בניסטי, שתיהן התגלגלו אל תחום המוזיקה, שתיהן ידעו הצלחות וכישלונות רבים והקשר ביניהן ידע עליות ומורדות במשך השנים. הן הופיעו יחד ועשו לא מעט שיתופי פעולה, אך חוו תקופות ארוכות וקשות של סכסוכים שאחד מהם אף נמשך כ-10 שנים. ההופעה המוכרת ביותר של שתיהן במשותף על המסך הייתה בסדרה "חי בלה לה לנד", כשאתי הגיעה בהפתעה לתוכנית ללא ידיעתה של זהבה. במהלך התוכנית הן השלימו אך זמן קצר אחרי הן הסתייגו מחידוש הקשר ביניהן. 

אתי לוי, זהבה בן (צילום: תום זואילי | פיני סילוק)
צילום: תום זואילי | פיני סילוק

 האחים אביזרוב 

גיל: 38
מקצוע: זמרים 
עלילות התאומים: תחזיקו חזק כי אנחנו הולכים לקחת אתכם למסע נוסטלגי היישר אל שנת 2003. את התאומים שי וגיא אביזרוב אתם אולי לא זוכרים בשם, אבל בטוח מכירים בפנים. הצמד הזה פרץ לחיינו בעונה הראשונה של "כוכב נולד" ועמד יחד עם שמות כמו נינט טייב, שירי מימון, שי גבסו ועוד רבים וטובים. באותה תקופה הגימיק של אחים ששרים ביחד היה חדש לגמרי וההתלהבות סביבם הייתה גדולה, הם אומנם הודחו בחצי הגמר הראשון של העונה אבל נשארו בכותרות עוד תקופה ארוכה אחר כך ועסקו במוזיקה עוד כמה שנים טובות. בערך משנת 2008 הם נעלמו לגמרי מהתודעה הציבורית ולא ממש הצלחנו לגלות מה קורה איתם היום. 

האחים אביזרוב  (צילום: מתוך "כוכב נולד", קשת 12)
מתוך כוכב נולד | צילום: מתוך "כוכב נולד", קשת 12