יוגב מלכה היה במרחק שלוש שניות מתואר הנינג'ה הישראלי הראשון ומנצח העונה. כשחזר השנה ל"נינג'ה ישראל", רבים חשבו שדרכו לניצחון סלולה - אלא שבדרך התגלו האיומים החדשים, חברי הכנופיה, ובראשם שניאור שמח.

במסלול חצי הגמר, שניאור סימן את עצמו כמתחרה חזק שמסוגל לקחת את את העונה. יוגב, שבקרוב יתחרה בעצמו בחצי הגמר, צופה בינתיים מהצד. האם הוא מודאג? "שניאור מתחרה מדהים, ואני בטוח שחברי הכנופיה - מקומם בגמר. הם יכולים להגיע עד הסוף", סיפר בשיחה עם אדיר מור, בהקרנת פרק חצי הגמר בבית המלון סלינה ביץ' בתל אביב.

"אבל, בסוף מה שמשנה זה להגיע לחבל ולמקום הראשון. אני מקווה שאצליח להגיע לשמה. שם תהיה מלחמה. מה שכולנו צריכים להיזהר ממנו זה הדו-קרב. זה קונספט כל כך מלחיץ. הידיעה שב-30 שניות העונה יכולה להיגמר. מלחיץ בטירוף".

אחרי שעשית מידוריאמה, הציפיות ממך לא הגיוניות. זה מדאיג אותך?
"אני מקווה להגיע למידוריאמה שוב, אבל מה שמלווה אותי העונה זה שאני משתדל להגיע כדף חלק ולא להישען על ההישגים מהעונה הקודמת. אני רוצה להתרכז בכל שלב באשר הוא, ולא לחשוב שזה שהגעתי למידוריאמה בשנה שעברה - זה אומר שאגיע גם השנה. אני מתרכז ונותן כבוד לכל שלב, ויהיה טוב".

מה דעתך על ההישג שרשמה תם שקד, האישה הראשונה שהעפילה לגמר?
"תם נתנה ביצוע מטורף, ראו אותה נלחמת עד השנייה האחרונה, עד שכבר נתלשו הידיים ולא היה לה מה לעשות. זה היה מעורר השראה, כל כך כיף לראות אישה עושה היסטוריה במדינה - וגם בעולם. זה יעודד הרבה נשים בעולם הנינג'ה השנה".

לאחרונה פורסם כי יוגב יתחרה בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". איך משלבים בין האימונים לנינג'ה לחדר החזרות? "רק לפני שבוע וחצי התחלתי ללמוד ריקוד. באודישן לא ידעתי שיש לי יכולות, אבל איכשהו זה התגלה", סיפר, "אני כן נהנה בטירוף, אבל זה קשה. קשה להסביר כמה זה קשה. אני נקרע שמה".

מה הקשיים?
"הצד הפיזי לא באמת מדאיג אותי, אלא המנטלי. זה שאומרים לי לעשות צעד ריקוד, ופתאום צריך לשים דגש לבוהן ברגל, לתנועת כף היד, למנח פה ולמנח שם. המוח שלי כבר משתגע מזה, אבל אני משתדל לקחת נשימה ארוכה ולהכיל את הדבר הזה. לאט לאט אני מנסה לסמוך על התהליך, ויהיה טוב בסוף".