בעונה השלישית עבר שליו בצלאל את אחת הפציעות החריגות והמטורפות שנראו ב"נינג'ה ישראל". באחת הידיות, סובב את הכתף 360 מעלות, נפל לבריכה ונאנק מכאבים קשים. בעקבות התקרית, זכה לכינוי שליו 360.

במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12) במקצה המוקדמות האחרון וגמר אליפות ההאשיגו, שליו יחזור למסלול עם מטרה אחת - לכבוש השנה את המידוריאמה. הבוקר (שישי) התארח ב"שישי בבוקר" עם גלית ויואב ושיתף על תהליך השיקום הארוך שעבר, הפחד מפציעה שעדיין מקונן בו ודעתו על חברי הכנופיה שנותנים לו דרייב רציני.

אפילו בהילוך חוזר, שנים אחרי, כששליו 360 כבר יושב באולפן בריא וחזק, קשה שלא להידהם מהפציעה היוצאת דופן הזו. שליו היחיד שלא מתרגש כל כך: "הסיטואציה הזאת איתי, מלווה אותי כל עונה, כל אימון. זה מי שאני עכשיו". כשנשאל האם הוא לא חושש לשים את עצמו בסיטואציה הזאת שוב ולהסתכן בפציעה, השיב בלי להסס: "החלמתי והתאמנתי כל כך קשה לעונה הזאת, אני ממש רוצה להצליח".

העניין הפסיכולוגי פה יותר מפחיד מהפיזי.
"במהלך האימונים זה חזר לי והחמיר. הגעתי לעונה הקרובה פצוע, אתם הולכים לראות אותי ככה שוב. זה חוזר אליי, ולא ידעתי איך להתמודד. הכול חוזר אליך. לא ידעתי אם אני יכול בכלל לעשות מסלול. אתה מגיע לדבר המטורף הזה, ואתה מפחד שמה שקרה בעונה ההיא יקרה שוב. בגלל הניסיון, הייתי חייב להגיד לעצמי שאני הולך 'אול אין' - ומה שיהיה יהיה".

ברמה הפיזית אתה סוחב פציעה.
"כן. התאמנתי כל כך אגרסיבי והבטחתי לעצמי שאני עושה את האימונים הכי קשים, אם צריך פעמיים ביום, כדי שאגיע הכי מוכן שיש. הגוף בסוף לא שורד את זה".

את ותיקי הנינג'ה אנחנו כבר מכירים, אבל העונה הגיעו ילדים שעושים לכם בית ספר.
"חברי הכנופיה. כמה הם הדליקו אותי. אני מכיר אותם, הם חברים ממש טובים שלי מהאימונים. כשהבנתי שהם סוף סוף מגיעים ל'נינג'ה ישראל' זה הוציא ממני מפלצת. אמרתי: 'וואי, אני חייב להוכיח שהם לא הולכים להטיס אותי מהמסלול ואני הולך לתת להם בראש'. אבל בואנ'ה, קשה איתם, תראו מה הם עושים".