הישג אישי ולאומי חסר תקדים: יוגב מלכה בן ה-23 מקרית אתא זכה הערב בתואר הנינג'ה הישראלי השני וה-20 בעולם, אחרי שטיפס את הר מידוריאמה בתוך 22 שניות בלבד. יוגב השווה לשיא העולמי שעומד על 22 שניות והעניק לישראל את הדאבל: המדינה היחידה בעולם שניצחה את המידוריאמה שנתיים ברצף.

עונת הדו-קרב של "נינג'ה ישראל" הסתיימה בדו-קרב האולטימטיבי בין יוגב לשניאור שמח, חבר הכנופיה, בן 16 בלבד. השניים היו היחידים שצלחו את שלב 1 הבלתי אפשרי בגמר, סיימו את שבעת המכשולים שבשלבים 2 ו-3 וזכו לטפס על ההר. שניאור טיפס את המידוריאמה בתוך 29 שניות, שבע שניות יותר מיוגב, ולא זכה אומנם בתואר הנינג'ה - אבל שבר שיא עולמי. שניאור המתחרה הצעיר ביותר בעולם שטיפס וניצח את המידוריאמה. במקום השלישי והמכובד מאוד העונה סיים חבר כנופיה נוסף, שיר שרים.

אחרי הניצחון אמר יוגב הנרגש: "הרגשתי די בלחץ. חשבתי: מה אם פתאום האימונים לא יבואו לידי ביטוי וזה לא יקרה כמו שאני רוצה? מהצעד הראשון זה היה כל כך טוב, הרגשתי כל כך בזון, כל כך שם. אני מאושר, זה כל כך לא מובן מאליו. אני מכיר תודה על הדבר הזה. תודה לאלוהים. איזה כיף להיות ברגע הזה".

יוגב מלכה עם המדליה והגביע (צילום: עודד קרני)
הגשים את החלום. יוגב מלכה | צילום: עודד קרני

יוגב התחרה לראשונה ב"נינג'ה ישראל" בעונה השלישית, במסגרת ספיישל החיילים. הוא נפל במכשול הרביעי, החבית המתגלגלת, תוצאה שלא הספיקה לחצי הגמר. מאותו הרגע הקדיש את חייו לנינג'ה, החל להתאמן מדי יום והפך למפלצת נינג'ה. שנה לאחר מכן חזר למסלול, טיפס את המידוריאמה בפעם הראשונה בתוך 29 שניות וסיים כסגן של יובל שמלא. בעונה הזו חזר כדי לסגור מעגל, ועשה את זה בענק.

יוגב מלכה, שניאור שמח ויובל שמלא (צילום: עודד קרני)
שלושה ווינרים בתמונה אחת. יובל שמלא, יוגב מלכה ושניאור שמח | צילום: עודד קרני