בסיום גמר דרמטי ומותח, יוגב מלכה גבר על שניאור שמח, לחץ על הבאזר בפסגת הר מידוריאמה בתוך 22 שניות בלבד וזכה בתואר הנינג'ה הישראלי השני וה-20 בעולם. בנוסף, העניק לישראל את הכבוד להיות המדינה הראשונה בעולם שניצחה את המידוריאמה פעמיים ברצף. מלכה חזר הביתה עם רכב סובארו Forester SUV אמיתי 4X4.

מדובר בדור החמישי של ה-Forester המציג יכולות מתקדמות, חווית נסיעה נוחה והרבה מאוד בטיחות וטכנולוגיה. במכונית מערכת Eyesight זוכת הפרסים שמשמשת כעוד זוג עיניים לנהג, מערכת X-Mode שבלחיצת כפתור נוטלת פיקוד על המנוע, הבלמים ורכיבים אחרים כדי לסייע לנווט בבטחה ומערכת המולטימדיה Starlink שמקשיבה להוראות קוליות. הנהגים נהנים גם מחימום מושבים קדמיים, תאורת LED וחיישני תאורה. בקיצור, רכב לנינג'ות אמיתיים.

שניאור, תגלית העונה, הראה לכל אורך הדרך שהוא עשוי מהחומר שנינג'ות עשויות. הוא לחץ על הבאזר בפסגת המידוריאמה תוך 29 שניות, שבע שניות יותר ממה שעשה מלכה, ולכן לא זכה בתואר הנינג'ה ומנצח העונה. עם זאת, שניאור נחשב למתחרה הצעיר ביותר בעולם שטיפס על ההר. עוד ראויה לציון תם שקד, שעשתה היסטוריה ב"נינג'ה ישראל" כשהייתה לאישה הראשונה שהגיעה למעמד הגמר.

יוגב מלכה וסובארו Forester SUV אמיתי 4X4 (צילום: עודד קרני)
יוגב מלכה ומכונית הפרס | צילום: עודד קרני

על פי חוקי התוכנית, בכל עונה יכול להיות רק מנצח אחד, זה שסיים את המסלול בזמן הקצר ביותר. לכן, על אף ההישג המרשים שעשה שניאור והעובדה שסיים את ההר בתוך פחות מ-30 שניות, ייאלץ להסתפק במקום השני - אך לחזור להתחרות עליו מחדש בעונה הבאה. אם הגמר עורר בכם השראה, דעו שההרשמה לעונה הבאה נפתחה.

הענקת הגביע (צילום: עודד קרני)
הפיינליסטים בהענקת הגביע | צילום: עודד קרני

*צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב ומאפייני הנהיגה ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה. מערכות הבטיחות הינן מערכות עזר בלבד הפועלות בתנאים ומגבלות ואינן באות להחליף אחריות ושיקול דעת, נהיגה זהירה והקפדה על החוק. ט.ל.ח. התמונות להמחשה.