מתן בלו, אחד מהמתמודדים הבולטים בעונות הראשונות של נינג'ה ישראל, מדבר עם יובל שמלא לאחר הזכייה וההצלחה על הר המידוריאמה ב-26 שניות בלבד.

4 שנים החיים שלך סובבים סביב נינג'ה ישראל. היה רק יעד אחד שלא כבשת – המידוריאמה. איך זה להגשים את החלום הזה?

אני חושב שהסיבה שאני כל כך נהנה להתחרות בנינג'ה, זו התחושה שהצלחת לשפר משהו בעצמך באימונים ולהפתיע את עצמך בתוכנית. בשבילי עם ההר זה היה בדיוק זה, רק ברמה הכי גבוהה שהתאמנתי אליה. אחרי העונה הראשונה שלא הצלחתי, עבדתי קשה באימונים והבנתי מה אני צריך לשפר. זה היה תהליך ארוך וכשלחצתי על הבאזר ראיתי את כל האימונים מאחור, עליות וירידות. פשוט חלום. בשלב הראשון עליתי בשעה 23:00, שלב שני ב-2:00, ואת ההר עליתי בשעה 5:00".

לגבי המידוריאמה, כמה בטוח היית שתצליח? אי אפשר לדעת בלי מגדל בגובה 30 מטר, איך מתאמנים לזה?

"האימונים לזה היו מצחיקים. התאמנתי על חבל בגובה 10-12 מטר שתליתי בקיר טיפוס, וככה ניסיתי לחשב את הזמנים. הדבר היחידי שלא ידעתי זה איך העייפות תשפיע. היו ימים שלמים שבבוקר עשיתי שלב ראשון, צהריים שלב שני ואת החבל בלילה".

העונה הכרזת שזהו, למה החלטת את זה ומתי?

"אני יכול לראות את עצמי ממשיך לכל העונות, זה כיף. הסיבה שהחלטתי היא שיש לי עוד המון מטרות בעולם הטיפוס, אי אפשר לשלב עוד ענף ספורט כשיש את הנינג'ה. אני רוצה להגיע לאולימפיאדה וזה לא יכול להיות כל שגרת האימונים שלי. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אבל יכול להיות שאחזור בעונה 9-10".

צפו בראיון המלא של מתן בלו עם יובל שמלא, שעונה על כל השאלות הכי מעניינות לאחר הזכייה בעונה הרביעית של נינג'ה ישראל.