מתן בלו, אחד מהמתמודדים הבולטים בעונות הראשונות של נינג'ה ישראל, מדבר עם טל פליקר על הנפילה שלו במסלול הנינג'ה, על ההבדלים בין הג'ודו לנינג'ה ועל המסלול המעולה שעבר עד היום.

"זה תואר שחסר לי. אני כל החיים נינג'ה ועושה דברים מעבר לג'ודו, אבל רציתי להראות את זה במקום האמיתי. קווי הדמיון בין הנינג'ה לג'ודו, הוא שיש לך הזדמנות אחת, ברמה המנטלית אני חושב שבנינג'ה  היה לי יותר קל כי זה לא התחום שלי, הייתי מכוון מטרה אבל ברוח קלילה, זה לא כמו מישהו שכל החיים שלו זה הנינג'ה".

מה קרה בעצם בנפילה שלך?

"מה שקרה זה חוסר הניסיון שלי בנינג'ה, לא תכננתי נכון את המנוחה שלי ויצאתי מוקדם מידי. הגעתי להתחמצנות וסף שריר ולא הצלחתי להחזיק את עצמי במעבר ושם החלקתי".

לאן חשבת שתגיע?

"המטרה שלי הייתה ללחוץ על הבאזר, כשהגעתי גיליתי שהיכולות שלי הרבה יותר טובות ממה שאני חושב, ובחצי הגמר הרגשתי שאני יכול להגיע לגמר, רק שהתפקשש לי קצת באמצע. לא בטוח שאגיע לעונה הבאה, אני מתאמן לפריז 2024".

היכנסו וצפו בסדרת הרשת של דנונה pro "הפלוס של הנינג׳ה", ועכשיו בראיון עם טל פליקר, שגם עונה על שאלות אישיות תוך כדי שכיבות סמיכה, היית תלמיד טוב או גרוע? איזה פריט היית לוקח לאי בודד? מי הספורטי האהוב עלייך? איזה חלק בגוף שלך אתה הכי אוהב? ועוד