אם תפגשו את אוריה החיתי - כן, ממש כמו הדמות המקראית - הדבר הראשון שתשימו לב אליו זה השיער המתולתל השופע והמטופח שלו. רקדן הברייקדאנס והמעסה בן ה-27 יעלה הערב (שני) על מסלול "נינג'ה ישראל 2022" (אחרי החדשות, ערוץ 12), אבל רגע לפני התייצב בווילת הפינוקים של אסי ורותם.

המגישים האהובים התרשמו עמוקות מהשיער של אוריה וביקשו לדעת מה סוד הקסם שלו. בייביליס? "סאן אין"? לימון על השיער? לא, לא ולא. לדברי אוריה, השיער טבעי לחלוטין. "ככה קמתי. אני לא עושה כלום בשיער", טען, "לא מרכך, לא קרמים, לא סרום, לא מסכות, לא דיפיוזר - כלום. אני נותן לשיער להיות טבעי כמה שיותר, זה הטבע שלו".

יותר מזה - אוריה הודה שהוא חופף את השיער לעיתים רחוקות: "אני חופף פעם בשבועיים. לאף אחד בטבע אין שמפו. לאריה אין שמפו ויש לו רעמה של החיים". את רותם סיקרן לדעת האם השיער, חוץ מזה שהוא נראה מצויין - גם מריח טוב, ואוריה הסכים שתריח בעצמה ותגלה. אחרי שעשתה זאת אישרה רותם "הריח נהדר", מה שגרם לאוריה להיות מרוצה מאוד.

סודות השיער של אוריה החיתי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
כמה טוב שיש אותך בסביבה. רותם סלע | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

"כל הזמן מרימים לי, אבל אם רותם סלע באה וטורחת להריח לי את השיער, הוא את שלו עשה", סיכם בחיוך. מה נאחל לו? שהשיער לא יירטב בבריכה שלנו, בטח אם מועד החפיפה הדו-שבועי לא הגיע עדיין. סומכים עלייך.