לפני חודשיים "נינג'ה ישראל 2022" יצאה לדרך בסערה עם הודעת פרישה דרמטית של מלך הנינג'ה, היחיד שזכה בתחרות פעמיים - יובל שמלא. המטפס שמזוהה עם התחרות יותר מכולם, הכריז שזאת עונת הפרישה שלו וההזדמנות האחרונה בהחלט עבורו לכבוש את הר מידוריאמה ולהפוך לנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם.

אלא שמהר מאוד שמלא גילה שהדור החדש של הנינג'ות שהתייצב השנה על המסלול מהווה איום אמיתי עבורו. בשלב המוקדמות, שמסורתית שמלא תמיד סיים אותו במקום הראשון, הוא נדחק למקום השני כשיוגב מלכה, מי שהוכתר בינתיים כיורש הפוטנציאלי שלו, עקף אותו ולחץ על הבאזר מהר ממנו.

זה המשיך באליפות ההאשיגו. אחרי ביצוע מטורף על סולם הסלמון האימתני, כששמלא הצליח לטפס 35 שלבים בזמן מעולה, כולם היו בטוחים ש-100,000 השקלים בכיס שלו - אלא שאז בא אשד עצמון, כבש את פסגת ההאשיגו בזמן טוב יותר וחזר הביתה עם הכסף ועם תואר אלוף ההאשיגו.

הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12) שמלא יעלה על מסלול חצי הגמר בפעם האחרונה בהחלט, כשהוא לגמרי עם הגב לקיר. בפעם הראשונה אלוף הנינג'ה מודה מול המצלמות שהוא באמת חושש לתואר שלו. "התחרות שלי השנה היא מול הדור החדש. אני מפחד מהם יותר ממה שהם מפחדים ממני", אמר שמלא.

יובל שמלא (צילום: עודד קרני)
"זו עומדת להיות תחרות מאוד קשה". יובל שמלא | צילום: עודד קרני

"מקווה שלפני שאעביר את השרביט, אצליח לסיים את מה שהתחלתי בעונה הראשונה ואהפוך לנינג'ה הישראלי הראשון", המשיך שמלא, "זה החלום, אבל זאת עומדת להיות תחרות מאוד קשה". האם שמלא יתפוס שוב את ההובלה, או שגם בשלב חצי הגמר צפויה הפתעה מאחד הנינג'ות החדשים והמבטיחים?