לראשונה בתולדות "נינג'ה ישראל", הערב (שבת) יצא לדרך מקצה ייעודי לנשים. עד היום שתי נשים בלבד לחצו על הבאזר: הראשונה שעשתה זאת הייתה ספיר פישלזון והשנייה אמור פז. הערב עלו על המסלול הנשים החזקות בישראל, ספורטאיות מרשימות ממגוון ענפים - מאקרובטיקה ולוליינות ועד התעמלות מכשירים, נשים שהתאמנו לקראת התחרות שנה שלמה וביקשו להוכיח שהן מסוגלות לתת פייט למסלול לא פחות מגברים.

>> לא מפספסים אף מסלול? הכירו את אפליקציית +12 שתשאיר אתכם תמיד מעודכנים

הראשונה שלחצה על הבאזר הערב הייתה עמית ירדני בת ה-24. מדובר באחת המטפסות המוכשרות בארץ שחיה ונושמת את הנינג'ה. שלוש עונות היא צפתה בתחרות מהבית והשנה, בפעם הראשונה, החליטה להסתער על המסלול. "אני נראית עדינה, אבל כשאני עולה על הקיר זה מתפרץ ואנשים תמיד מופתעים", סיפרה רגע לפני, "אני לא פראיירית. על הקיר אני מראה לבנים מה זה. יש לי ידיים חזקות".

עמית ירדני (צילום: עודד קרני)
ידיים חזקות ועוד איך. עמית ירדני | צילום: עודד קרני

עמית ירדני (צילום: עודד קרני)
"בא לי לעלות על המסלול ולתת בראש", אמרה - וקיימה. עמית ירדני | צילום: עודד קרני

"בא לי לעלות על המסלול ולתת בראש", אמרה - ולגמרי קיימה. עמית "ידיים חזקות" ירדני עברה את הסטפר, הטרפז הכפול וגשר המטבעות בתוך 41 שניות בלבד וצלחה יפה גם את שלושת הקולבים. בבר הקופים אל הצילינדר התקשתה מעט, אבל סיימה גם את המכשול הזה והתקדמה לקיר. בשני הניסיונות הראשונים לא הצליחה לטפס את הקיר וגרמה לנו לחשוש מעט, אבל בהזדמנות האחרונה שלה עשתה את זה בענק ולחצה על הבאזר אחרי 5 דקות ו-35 שניות. "אופי של ווינרית", התפעלה ירדן ג'רבי וניב רסקין סיכם: "תרשמו ותשננו את השם - עמית ירדני". האם התוצאה הזו תספיק לה כדי להעפיל לחצי הגמר?

עמית ירדני  (צילום: עודד קרני)
הבאזר הנשי השלישי בתולדות "נינג'ה ישראל". כבוד | צילום: עודד קרני

תם שקד, מהנדסת חשמל בת 27, מגדירה את עצמה "פנסיונרית" של תחום האקרובטיקה בארץ. אחרי שזכתה באליפות ישראל שבע שנים ברציפות ודורגה במקום השמיני בעולם, תם החליטה שזה הזמן לכבוש גם את מסלול הנינג'ה. "אני באה לעבוד קשה. לא צריך להיות תמימים - גברים יותר חזקים פיזיולוגית, אבל נשים יותר חכמות", אמרה תם לפני שהוזנקה, "בטוח שהולך להיות באזר. אם מישהי שתראה אותי עושה את זה תאמר לעצמה שהיא יכולה גם, זה יהיה הדבר הכי מדהים שעשיתי בחיים".

תם שקד (צילום: עודד קרני)
איזו ווינרית. תם שקד | צילום: עודד קרני

תם שקד (צילום: עודד קרני)
רגע לפני הבאזר. תם שקד | צילום: עודד קרני

אסי הימר שתם תעשה באזר - וצדק. אחרי שעברה מצויין בין מדרגות הסטפר, היא קפצה לטרפז הראשון, ממנו לשני ונחתה בבטחה על המזרן. היא התגלגלה למכשול השלישי, גשר הטבעות, צלחה גם אותו - ואמנם שכחה בהתחלה ללחוץ על הידית, אבל הספיקה לעשות זאת בזמן והמשיכה למכשולים הבאים. כשהיא מפוקסת מאוד, לגמרי ב"זון" שלה, תם צלחה גם את שלושת הקולבים ובר הקופים אל הצילינדר, טיפסה את הקיר בניסיון הראשון ולחצה על הבאזר אחרי 3 דקות ו-30 שניות. "תנו מחיאות כפיים לביונסה של 'נינג'ה ישראל'", פירגן אסי ותם הודתה: "זה מרגיש כמו חלום עדיין, היה הכי כיף בעולם". ביום שני הקרוב - מקצה הנשים ממשיך, האם יהיו באזרים נוספים ומי השתיים שיעלו בסיום המקצה לחצי הגמר?

תם שקד (צילום: עודד קרני)
אלופה אמיתית. תם שקד | צילום: עודד קרני