הדשא של השכן ירוק יותר, האמנם?

אם תהיתם לעצמכם איך נראה יום עבודה שגרתי של צמד המנחים והפרשנים של "נינג'ה ישראל", תודו לנחיל הצרעות שהגיע לבקר את העמדה של אסי ורותם. רגע, מה? ובכן, גל המעופפים בנמל חיפה גרם למנחים לקום מהכיסא ולבדוק אילו תנאים ג'רבי ורסקין מקבלים בעמדתם. אז מה גילינו בהחלפת התפקידים הזמנית שלהם? רותם שותה קפה עם סוכר, ומנשנשת קרקרים עם טחינה. בעמדת הפרשנים יש מזגן עוצמתי מתחת לשולחן, מרקר שגרם לאסי להתלהב, ואוכל בטייק אוויי. "בחתונה שלי לא היה בר שתייה כמו שיש לכם פה", אמר רסקין. לא יודעים מה איתכם, פתאום אנחנו מתחילים להעריך את העבודה שלנו במשרד.

למי קראת דיווה?

ירדן ג'רבי נכנסה העונה לנעלי הפרשנית בשיא הטבעיות, כאילו היא תמיד הייתה שם. אבל הקולגה שלה למודת הניסיון על המסך, העבירה לה חפיפה לא פחות מקצועית - ואנחנו מדברים על הרגע שרותם לימדה את ירדן לא לפדר את עצמה. ג'רבי, כמו אלופה אמיתית, הוציאה את הפודרה במהלך השידור וטפחה לעצמה על הפנים - כי אם אין אני לי מי לי. מזל שרותם כאן כדי להזכיר שיש להן צוות ביוטי שעושה את עבודתו נאמנה. תכל'ס? היינו מתים לטאץ' אפ באמצע היום.

שלום זאת לא מילה גסה

טוב, זה לא חדש שיש לאסי ורותם יציאות שהן פרייסלס. את השיר "שלום היא מילה שימושית" הם התחילו לשיר באמצע השידור וחבל שפוטין לא היה שם כדי לשמוע את זה. בכל מקרה, השניים התווכחו ביניהם האם המשך השיר הולך כך: "כמה פעמים ביום" או "מאה פעמים ביום". בבדיקה מהירה גילינו שאסי צודק - ולדבריו של אהוד מנור מחבר השיר, אומרים את המילה שלום מאה פעמים ביום. זאת אחלה מנטרה, אולי היא תעבוד.

הזוג הזה

הם הזוג הטלוויוזיני האולטימטיבי, ולא פעם כינו אחד את השני בעל ואישה, אבל העונה אסי ורותם קיבלו את הפריט הנוסטלגי שהפך את הזוגיות שלהם לרשמית בהחלט. הנינג'ה המוכשרת תימור כספי, הביאה לצמד המנחים במתנה שרשראות עם תליון חצי לב, שתהיה שרשרת החברות שלהם. לנו זה עשה דז'ה וו לחבר הראשון מהיסודי, וזה לגמרי רגע ששווה לזכור.

וזה סיפור נוסף של אהבה קצרה

ואם כבר הזכרנו את החבר הראשון, לא נשכח את הרגע בו גילינו מי היה האהבה הראשונה של רותם סלע. לאחר שהנינג'ה יותם גור כבש את המסלול ועשה באזר, הוא הזכיר למנחה האהובה את האקס המיתולוגי מכיתה ג' שנושא את אותו השם. אם מישהו פספס את החדשות המרעישות, אחרי תחקיר מעמיק מצאנו את יותם גור המקורי, וככה הוא נראה היום.

View this post on Instagram

A post shared by ℙ (@yotamdvirgoor)

באזר או אצבע?

את הרגע הזה אסי עזר בוודאות לא יכול לשכוח, או לפחות האצבע שלו. רגע לפני שרוני קפלנסקי טיפס על המגה קיר, המנחה המתין לו בסוף המסלול כדי להגן על הבאזר שהנינג'ה כבר שבר בעבר. עזר הניח את היד על הבאזר וקפלנסקי שהיה להוט וחדור מטרה, לחץ עליו בחוזקה שכמעט שברה לאסי את האצבע. "לא נורא, יש לך עוד תשע אצבעות", אמרה לו ג'רבי, ובזמן שכולם מתפעלים מהביצוע ההיסטרי של רוני שאל אסי: "האצבע שלי נמעכה על הבאזר, למה לאף אחד לא אכפת מזה?". אז הנה אסי, אנחנו לגמרי זוכרים.

קבלו את רותם בורקס

אחרי שגילינו מה מסתתר מתחת לשולחן המנחים והפרשנים, הגיעה העת לחשוף את הגילטי פלז'ר של רותם סלע. אסי העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידיאו שבו המנחה מנשנשת בין מקצה למקצה את המאכל האהוב - הבורקס - וכינה אותה "עממיקו". רותם הוסיפה שהיא גם הולכת לשוק בימי שישי, ולמרות שאסי לא האמין לה, אנחנו עפים על זה.