גל ורז איפרגן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
גל ורז איפרגן. כבשו אותנו מיד | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

גל ורז איפרגן מהיישוב מיתר מגדירים את עצמם כ"האחים הכי תחרותיים במדינת ישראל". אמש (רביעי) בפתיחת העונה החדשה של "נינג'ה ישראל", הגיעו השניים למסלול הנינג'ה כדי לבדוק מי מהם מסוגל להגיע הכי רחוק ולהוכיח שהוא הספורטאי הטוב ביותר במשפחה. אלא שעל אף שהתאמנו רבות לקראת התחרות, שניהם מצאו את עצמם בבריכה אחרי שנפלו באותה הנקודה בדיוק במסלול, רק בגלל שלא היו זהירים מספיק.

הראשון שעלה על המסלול הוא האח הבכור, רז, מאמן כושר בן 23. הוא טס את הסטפר והתקדם מיד למכשול השני, הטרפז הכפול, אלא שלא ייצר תנופה מספיק חזקה כשהתנדנד על הטרפז השני והתרסק לבריכה בעת שניסה לזנק למזרן. מיד אחריו עלה גל בן ה-21, בעלים של בר קוקטיילים - שחזר בדיוק על אותה טעות. גם הוא מיהר לזנק מהטרפז השני למזרן בלי להתנדנד כמעט, לא הצליח להגיע למזרן ונפל למים.

האחים עזבו את המסלול מאוכזבים מאוד וכעת ייאלצו להמתין שנה שלמה כדי לקבל עוד הזדמנות. אחרי השידור שיתפו בתחושות שלהם בעקבות הנפילה - וגם בתקווה שזה לא נגמר כאן. "מי שראה את הפרק ראה גם את הנפילה, מודה שהיה דיכאון יומיים, אבל מי שלא מתבאס לא התכוון באמת לנצח", כתב גל בסטורי, "הפזיזות מן השטן. מי שמכיר אותי יודע מה רמת התסכול. מה שלא עשיתי השנה אעשה בשנה הבאה ובענק. בשנה הבאה נגיע מוכנים יותר".

View this post on Instagram

A post shared by Gal Ifergan (@gal.ifergan)

רז כתב, "חד משמעית איכזבתי את עצמי, אבל מי כמונו יודע שכל השגת מטרה מתחילה בצעד אחד קטן. הצעד הזה היה להגיע לנינג'ה, לעבור למוקדמות ולהיכנס לטירוף של העולם הזה. אני מבטיח לכם שזאת רק ההתחלה. נתראה בשנה הבאה, והפעם אתם לא תתאכזבו". אחרי הבטחה כזאת אנחנו כבר מרגישים קצת יותר טוב.

View this post on Instagram

A post shared by מאמן אישי - Personal trainer (@razifergan1)