מוכנים לזה? שני רגעי שיא מטורפים מצפים לנו הערב (שלישי) ב"נינג'ה ישראל 2022". הראשון: מקצה ההזדמנות האחרונה, שבסיומו אחד המתמודדים שנפלו במוקדמות יזכה בכרטיס האחרון בהחלט לחצי הגמר. השני, הקרב הגדול על הניצחון בהאשיגו ופרס 100,000 השקלים שנלווה אליו. עמיר כספי שכבש אמש את המגה קיר, יהיה המתמודד האחרון בעונה הזו שיטפס על הסולם וינסה לשבור את השיא המדהים שקבע אשד עצמון: 35 שלבים ב-42 שניות. נשמע בלתי אפשרי? לא אם תשאלו את פיטר פן שלנו.

"שמלא ואשד חיות לא נורמליות, אבל גם אני התאמנתי לא מעט", סיפר כספי לניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "מבחינה פיזית ומנטלית אני חושב שאני יכול לעשות את זה. אני בא לתת את המקסימום ולקחת הכל".

כשכספי אומר שהתאמן לא מעט, זה לגמרי אנדרסטייטמנט. בשנה האחרונה התמסר לנינג'ה לחלוטין ואפילו פציעה בכתף לא עצרה אותו: "שלושה חודשים לפני העונה נפצעתי בליגה הארצית ומהרגע שפרקתי את הכתף, החלטתי שאני נכנס לשיקום מאוד אינטנסיבי. עזבתי את העבודה, לקחתי חל"ת, הפסקתי את הלימודים בווינגייט ובאותה תקופה גם חברה שלי ואני נפרדנו. כל מה שעשיתי זה רק להתאמן".

"בניתי בבית מתקן גדול שלא מאכזב מכוני נינג'ה בארץ", תיאר כספי, "השקעתי בזה תקציב גדול, אבא ואני בנינו אותו. התאמנתי עליו כל היום - בוקר, צהריים, ערב. השקעתי. אלה היו שלושה חודשים די אינטנסיביים. באותה תקופה הייתי גם אצל מאמן טיפוס, מאמן כושר ופסיכולוג ועשיתי הילינג ודיקור".

זה לגמרי השתלם אמש על המסלול.
"אני נהנה מהרגע. עבדתי מאוד קשה בשביל זה ועכשיו אני קוטף את הפירות. זאת הרגשה מטורפת. עשיתי אתמול הקרנה גדולה עם החברים מהבית ומהנינג'ה. בגלל האדרנלין לא זכרתי בכלל מה היה לי במסלול, כמו ששכחתי למשוך את הידית".

בנינג'ה יש מנצח אחד. אתה לוקח בחשבון שאולי החלום לא יתגשם?
"בגלל זה אני מטופל על ידי פסיכולוג ספורט שמכניס אותי קצת לפרופורציה. הוא הסביר לי שבמידה ולא אנצח, זה פשוט כי אני לא הכי טוב. כשאתה מפשט את זה ככה, נורא קל להבין את זה. אם מגיע לך, אז מגיע לך. אתה נותן את מה שאתה יכול. באתי לטרוף, אבל אני יודע שתמיד יש הפתעות ואני רוצה לבוא כמה שיותר מוכן להפתעות האלו".