עוד לא הספקנו להתאושש מדו-קרב הענקים בין יובל שמלא ליוגב מלכה, ואמש (רביעי) שמלא טיפס על סולם ההאשיגו האימתני, שעד עכשיו רק שבעה זכו לעלות עליו: ישי כלפון טיפס שני שלבים, יוסי בן יוסף 19 שלבים, דימה דומקוב 20 שלבים, אדם מלכי 24 שלבים, אבריימי פופקו 25 שלבים, שלמה 300 ויצמן 26 שלבים ומי שהחזיק עד היום בשיא העונתי וב-100,000 השקלים, מנתץ הבאזרים רוני קפלנסקי שטיפס 28 שלבים.

אם חשבנו לרגע ששמלא חושש מההאשיגו, כנראה שההאשיגו היה זה שצריך לחשוש ממנו. מלך הנינג'ה טיפס 11 שלבים בלי בעיה, אבל בשלב ה-12 המוט התנתק לו. הוא הצליח לתקן, המשיך עשרה שלבים נוספים ונעצר בשלב 22. אחרי שנח מעט המשיך לטפס והגיע עד לשלב 28 שבו נעצר קפלנסקי.

יובל שמלא 1 (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2022", קשת12)
"יובל שמלא לא אנושי, נקודה" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2022", קשת12

>> לא מפספסים אף מסלול? הכירו את אפליקציית +12 שתשאיר אתכם תמיד מעודכנים

בדיוק בשלב הזה המוט התנתק שוב, אבל שמלא הצליח לתקן פעם נוספת, עבר עוד שלב ובכך קטף את 100,000 השקלים. אבל הוא ממש לא עצר פה - שאגה אחר שאגה, שלב אחר שלב, הוא הצליח לטפס את כל 35 השלבים ולסיים את הסולם בתוך דקה ו-12 שניות. "הוא עשה זאת בשארית כוחותיו. תראו אותו, זועק וצורח", התפעל רסקין, "בואו נעמוד על הרגליים ונריע למלך הבלתי מעורער ששבר את הסולם והגיע עד הסוף. אין מילים לתאר את הפנומן הזה, את הווינר הזה. יובל שמלא הוא לא אנושי, נקודה", קבע.

 "זה היה הדבר הכי כיף שעשיתי כאן בנמל, אולי הדבר הכי כיף שעשיתי בחיים שלי", הודה שמלא אחרי ההישג האדיר, "היה לי אפס כוח בידיים, גייסתי את הבטן כדי להניף את הרגליים ולהשתמש במשקל מהרגליים כדי להעלות את המוט. לא חשבתי על כלום, נשמתי בכל שלב ושלב, הייתי מרוכז רק בגוף וזה היה כל כך מדהים להילחם". מקצה מוקדמות אחרון לפנינו ובו יעלו כמה מאגדות הנינג'ה, כמו גיל מרנץ ואדם ברוטמן. האם אחד מהם יצליח לעשות 35 שלבים בפחות זמן משמלא ולקחת משמלא את הפרס?

יובל שמלא 2 (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2022", קשת12)
אחד מרגעיו הגדולים ביותר ב"נינג'ה ישראל". יובל שמלא | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2022", קשת12

השמונה שהעפילו לחצי הגמר ממקצה זה: יוגב מלכה, יובל שמלא, נטע דורון, עומר מאיר, יואב כנפו, דניאל וולפרט, עדי בטיה ודור רז