הוא בן למשפחת הרב המקובל אבוחצירא, צאצא לשושלת הבאבא סאלי המיוחסת והערב (שלישי, אחרי החדשות, ערוץ 12) יפציע בפעם הראשונה על מסך הטלוויזיה שלנו בתוכנית "נינג'ה ישראל 2022". הכירו את אורי ניזרית בן ה-25 שבחר בדרך חיים שונה לגמרי מזו של רבים מבני משפחתו ומקדיש את חייו לספורט.

"אנחנו משפחה גדולה, הרבה מכירים אותנו - כל מי שמכיר את הבאבא סאלי", מספר ניזרית רגע לפני העלייה למסלול הנינג'ה, "אנחנו משפחה דתייה אבל מגוונת. יש דתיים לאומיים, יש חרדים ויש חילונים".

את התשוקה שלו לספורט גילה מיד אחרי השירות הצבאי - ומאז אין רגע פנוי ביום שהוא לא על הרגליים, או יותר נכון - באוויר. "כשהשתחררתי הלכתי לעבוד באילת ולמדתי אקרובטיקה, סלטות וקרקס", הוא נזכר, "התחלתי לעשות טרפז מעופף, מתקן עם המון אדרנלין ורגש. כשאני בטרפז אני ממש מרגיש שאני עף, שהכל אפשרי. אני מרחף".

אורי ניזרית (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
"לא באתי לפה בשביל לשחות בבריכה אלא כדי להגיע רחוק". אורי ניזרית | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

למה בחר להגיע למסלול הנינג'ה ולנסות לרחף מעל המכשולים, כל הדרך אל הבאזר? בגלל האדרנלין כמובן. "אני פריק של אדרנלין, אוהב את ההרגשה הזאת", מודה ניזרית, "אני קופץ ועושה דברים חדשים גם אם לא יודע אותם, אני מאמין שאצליח לעשות את זה גם בנינג'ה. לא באתי לפה בשביל לשחות בבריכה אלא כדי לתת את המאה אחוז שלי ולהגיע רחוק". מחזיקים לך אצבעות - וגם תפילה קטנה לא תזיק, כמובן.