אירוע חסר תקדים הערב (שני) על מסלול "נינג'ה ישראל 2022": יובל שמלא, מלך הנינג'ה, איבד לראשונה את המקום הראשון במקצה המוקדמות. יוגב מלכה, מי שמסומן כיורש שלו וכאחד שמסוגל לקחת את העונה הזאת, לחץ על הבאזר 20 שניות מהר יותר משמלא וממוקם כרגע במקום הראשון במקצה הזה.

שמלא חזר לנינג'ה בפעם הרביעית כדי לסגור מעגל, לכבוש את המידוריאמה בפחות מ-30 שניות ולהפוך לנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם. המטפס הפנומן שמזוהה יותר מכולם עם "נינג'ה ישראל" והיחיד שזכה פעמיים בתחרות, הכריז כי זאת עונת הפרישה שלו וההזדמנות האחרונה בהחלט עבורו לזכות בתואר. מה שהוא לא ידע זה שדווקא העונה מצפה לו תחרות קשה מאוד, ראש בראש, מול מי שרבים מהמרים כי מסוגל להביס אותו.

יובל שמלא (צילום: עודד קרני)
פתח את עונת 2022 בענק. יובל שמלא | צילום: עודד קרני

>> לא מפספסים אף מסלול? הכירו את אפליקציית +12 שתשאיר אתכם תמיד מעודכנים

הראשון שעלה הערב על המסלול היה שמלא. בקצב אדיר ובטכניקה מצויינת, כהרגלו, הוא סיים במהירות את שלושת המכשולים הראשונים, צלח את קוצץ הציפורניים ובתוך דקה ו-13 שניות הגיע למכשול החמישי והאכזרי שאיש לא עבר במקצה הזה לפניו, גלגלי השיניים. אחרי שהשלים את המעבר הבלתי אפשרי בין הגלגלים, הסתער על המגה קיר ולחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-35 שניות. ביצוע אדיר לאלוף הנינג'ה.

"הווינר הגדול, יובל שמלא, פתח את עונת 2022 כמו ענק", הכריז רסקין וג'רבי הוסיפה, "הוא בא לנצח את העונה הזאת. הוא תמיד עושה את הבלתי ייאמן, וגם הפעם זה מה שהוא רוצה לעשות". בהמשך המקצה שמלא יטפס על סולם ההאשיגו האימתני וינסה לשבור את השיא שמחזיק רוני קפלנסקי ולקחת איתו הביתה את 100,000 השקלים. "שמלא אף פעם לא מאכזב, כיף שהוא קיים בעולם הזה", סיכם אסי.

יובל שמלא (צילום: עודד קרני)
מי יכול על שמלא? בטח לא גלגלי השיניים | צילום: עודד קרני

מיד אחרי שמלא עלה על המסלול הטוען לכתר, יוגב מלכה בן ה-21. "באתי לשבור, באתי לנצח. השתגעתי לגמרי, אני אוכל סלעים", אמר מלכה לפני ההזנקה. החייל המשוחרר שבעונה הקודמת נפל למים במכשול הרביעי ועזב את המסלול מתוסכל מאוד, התאמן שנה שלמה, 10 פעמים בשבוע, כדי לחזור ולנצח בענק. "אני מקריב הכל בשביל הנינג'ה. אני סובל ממחלה, הנינג'ה השתלט לי על החיים. זה בוורידים. המטרה השנה זה מידוריאמה - אני לא הולך להסתפק בפחות. אני הולך להיות הנינג'ה הישראלי הראשון", הצהיר.

רסקין וג'רבי הימרו, בדיוק כמו כולנו, שמלכה ילחץ על הבאזר - אבל לא יצליח לעבור את שמלא. כזכור, שמלא סיים תמיד במקום הראשון במקצי המוקדמות שלו, אלא שהערב נפל דבר. ההתחלה הייתה מבהילה מעט: מלכה כמעט מעד במעבר מהמדרגה האחרונה בסטפר לחבל, אבל התאושש ותקתק את שאר המסלול. הוא עבר את קוצץ הציפורניים "כמעט מתוך שינה", המשיך לגלגלי השיניים וצלח גם את המכשול הקשוח הזה. מלכה ניסה את המגה קיר, לא היה קרוב לצלוח אותו אבל המשיך מיד לקיר הרגיל ולחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-15 שניות, 20 שניות פחות משמלא - ובכך, התמקם במקום הראשון בטבלה נכון לערב זה.

יוגב מלכה (צילום: עודד קרני)
"באתי לשבור, באתי לנצח. השתגעתי לגמרי". יוגב מלכה | צילום: עודד קרני

יוגב מלכה (צילום: עודד קרני)
"בעל הבית החדש בשכונה". יוגב מלכה | צילום: עודד קרני

"תעשו כבוד ליוגב מלכה, האיש שדחק את שמלא מהמקום הראשון", קרא רסקין, "האם מצאנו את היורש? האם צפינו הרגע בזוכה האפשרי של העונה הרביעית? מלכה הגיע לעונה הזאת כדי להראות לנו מי בעל הבית החדש בשכונה. תזכרו את השם יוגב מלכה, הבן אדם שבאמת מאיים על שמלא". רותם סיכמה את ההישג האדיר: "לא ייאמן שזה קרה. שלוש עונות שמלא סיים תמיד את המוקדמות במקום הראשון, אבל אז בא בחור חדש, עושה את הבלתי ייאמן ועוקף את שמלא". קרב הענקים בין השניים ימשיך בשלב חצי הגמר - ויש לנו תחושה שמה שראינו הערב זה רק ההתחלה. הולך להיות מטורף.

יוגב מלכה (צילום: עודד קרני)
חיבוק של ווינרים. יובל שמלא ויוגב מלכה | צילום: עודד קרני