תשננו את השם: יהונתן הרן. אמש (רביעי) בפרק פתיחת העונה של "נינג'ה ישראל 2022", פגשנו לראשונה את מי שמכונה על ידי רבים בקהילת הנינג'ה כאחת ההבטחות הגדולות בעונה הזאת. הרן, שחיכה לגיל 17 כדי להירשם לתחרות, הוכיח על מסלול המוקדמות שהציפיות ממנו היו לגמרי מוצדקות.

אחרי הביצוע המאלף והבאזר שבסיומו, ירדן ג'רבי קראה להרן "ילד פלא", אסי עזר טען כי "לא ראיתי מתמודד כזה בכל העונות של הנינג'ה" ורותם סלע קבעה כי הרן הוא "השמלא החדש". איך זה מרגיש לשאת כאלה ציפיות על הכתפיים?

"זה מלחיץ, לא אשקר", סיפר הרן הבוקר לנסלי ברדה, "זה מאוד מחמיא, אבל גם נורא קשה להתמודד עם כל כך הרבה ציפיות. יש את הפחד לאכזב. אני לוקח את זה בטוב ורוצה להודות לכולם על התגובות המפרגנות, זה הכי כיף בעולם".

"התאמנתי המון בשביל הרגע הזה", תיאר הרן, "לקחתי את הנינג'ה מאוד ברצינות והשקעתי את כל כולי. אני שמח שהעבודה הקשה שלי השתלמה, כי כל כך רציתי את זה. חלמתי על הלחיצה על הבאזר, זה לגמרי מרגש ורגע שחרוט לי בזיכרון".

מאיפה החיידק הזה של הנינג'ה?
"נכנסתי לנינג'ה די במקרה. ראיתי שפרסמו תחרות נינג'ה שלא קשורה לתוכנית עם כל מיני כוכבים כמו אדם ברוטמן וסול ואמור. אמרתי - יאללה, ננסה מכשולים כמו בתוכנית. זה מגניב. באתי לתחרות והיו שם אנשים שמתאמנים המון בשנים בספורט הזה, שזה לגמרי החיים שלהם. ואני, ילד בן 16 מירושלים, באתי ולקחתי מקום ראשון. מאז התחרות התאמנתי ארבע פעמים בשבוע, כמעט שנתיים. שמתי לעצמי מטרה להגיע הכי רחוק שאני יכול בתוכנית".

המתחרים הוותיקים מפרגנים לך?
"בקהילת הנינג'ה בארץ מאוד מפרגנים, יש בקהילה הזאת אנשים מדהימים. הוותיקים באים כבר שלוש עונות ברצף והם יודעים את העניינים, אבל אנחנו החדשים והצעירים באים העונה לתת להם בראש".