רגע אחרי שקרעו את מסלול "נינג'ה ישראל 2022" (פרק חדש במוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12), פיליפ אנופרייב ולב רסין התיישבו לשיחה צפופה עם גלית ואילנית, סיפרו מדוע הם חושבים שיש להם יתרון על מתמודדים אחרים וחשפו כיצד הם מצליחים לתחזק שגרת אימונים אינטנסיבית לצד קריירה ומשפחה.

"אנחנו מתמודדים חוזרים, אז יש לנו יתרון על מתמודד שמגיע בפעם הראשונה", אמר אנופרייב והסביר כי נינג'ה טוב לא נמדד רק בכוח הפיזי שלו, אלא בעיקר בחוזקה המנטלית שלו. "יש מתמודדים שהם הרבה יותר חזקים מאיתנו, אבל הם לא מצליחים לגייס את עצמם מנטלית. אני חושב שהחוסן המנטלי שאתה מפתח עם העונות הרבה יותר חשוב".

איך אתה מוצא זמן להכל?
"לנוסחה הזאת יש שני משתנים - אשתי המדהימה שעוזרת לי למצוא את הזמן הזה, וזה שאני מכניס את האימונים שלי לשגרת היום. אני מגיע עם לפטופ לאימון".

איך נדבקתם בשגעון הנינג'ה?
רסין: "זה תענוג. כשאני עולה על המסלול אני מרגיש חי, שוכח מהכל. האדרנלין זה פשוט התמכרות".

לב, שבין היתר מאמן צעירים רבים לקראת "נינג'ה ישראל", סיפר על האש והתשוקה לנינג'ה אצל הדור החדש: "יש להם רוח של קומנדו, הם רוצים להוכיח את עצמם מול מתחרי נינג'ה אחרים, להראות להם שהם יותר טובים. יש בהם רוח לחימה מטורפת".

אתה פנוי. מחפש אהבה?
"אני מאמין מאוד בזוגיות ומת למצוא את האחת ולעשות עוד משפחה. זה כל כך קשה, שהחלטתי להפסיק לחפש ושזה יגיע באופן טבעי. יוצא לי ולטומי להסתובב בשינקין, הוא מגנט של בחורות, הוא עוזר לי לבחור. אבל טוב לו, הוא אוהב שיש לו את אבא לעצמו".

האבות שמוכיחים שאפשר להיות נינג'ות (צילום: גלית ואילנית, באדיבות ספורט 1)
לב רסין ובנו טומי | צילום: גלית ואילנית, באדיבות ספורט 1

>> לא מפספסים אף מסלול? הכירו את אפליקציית +12 שתשאיר אתכם תמיד מעודכנים

לסיום, אנופרייב שפך אור על הרגלי התזונה שלו שהותירו רבים מאיתנו רעבים רק מלשמוע עליהם: "יש לי חלון של ארבע שעות שבו אני צורך אוכל. אם אני שובר את הצום, עליי להתחיל אותו מחדש. זה נקרא צום לסירוגין ואני עושה את זה כבר ארבע שנים. רוב האימונים שלי הם בצום. יצא לי להתאמן אחרי ארוחה וזה הרגיש מאוד מוזר".