דרמה על מסלול "נינג'ה ישראל 2022": גור ארד, מי שנחשב לתגלית העונה הקודמת ולאחד הפייבוריטים לניצחון השנה, נפצע בעת הניסיון לטפס את המגה קיר - ופונה באמבולנס לבית החולים.

הנינג'ה הזקוף מכולם ומי שעורר השראה בקרב רבים כשחשף את סיפורו האישי ותיאר כיצד באמצעות הספורט שיקם את חייו, חזר למסלול הנינג'ה אחרי האכזבה בגמר העונה הקודמת, כשפספס במאית השנייה את העלייה לשלב 3. ארד סיים בקלילות ובזמן את שלושת המכשולים הראשונים, צלח יפה את מכשול הדרקון שהפיל רבים וטובים במקצה הזה וכיכב במכשול השעון המשוגע שבשנה שעברה היה מכשול גמר, אבל בעונה הזו איתגר את המתחרים כבר במוקדמות.

ארד כבר היה כל כך קרוב להאשיגו, אבל בשביל ההזדמנות לטפס עליו ואולי לזכות ב-100 אלף שקלים היה עליו לטפס קודם את המגה קיר. אלא שהוא לא הצליח לטפס עליו, צנח למטה ונחת בעוצמה על הרגל. הפציעה הייתה כל כך קשה וכואבת שארד לא הצליח לטפס גם את הקיר הרגיל, אפילו שניסה מספר פעמים.

"זה לא ייאמן. לא ראינו דבר כזה בשלוש עונות בנינג'ה", אמר ניב רסקין, "בן אדם עם פציעה קשה שלא מוותר". ארד זכה אמנם בכרטיס לחצי הגמר כיוון שסיים את המקצה במקום השני, אבל פונה על ידי הפרמדיקים לבית החולים עם רגל פצועה וסימן שאלה גדול האם יצליח להשתקם ולחזור למסלול חצי הגמר.

גור ארד חוזר למסלול הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הדרמה הגדולה במכשול המגה קיר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

תגידו יפה שלום לאדם מלכי החדש

אדם מלכי נחשב לאחד ממאמני הנינג'ה הבכירים ביותר, אלא שבשלוש העונות הקודמות שבהן התחרה לא הצליח לממש את מלוא הפוטנציאל שלו ולא העפיל אפילו פעם אחת לגמר. הערב, מלכי נתן את הביצוע הטוב ביותר שלו אי פעם ב"נינג'ה ישראל" כשצלח מכשולים קשוחים מאוד כמו הדרקון והשעון המשוגע, טיפס את המגה קיר ולחץ על הבאזר - ובכך, הפך לראשון העונה שזוכה לטפס את ההאשיגו. גם בהאשיגו רשם מלכי הישג אדיר, כשטיפס 24 שלבים מתוך ה-35. נזכיר, כי מי שבסיום שלב המוקדמות ימקם את עצמו על השלב הגבוה ביותר בסולם, יזכה ב-100 אלף שקלים. "לזה קוראים קאמבק", סיכם אסי הנרגש והכריז: "גבירותיי ורבותיי, אדם מלכי החדש".

משחק הדרקון

קורבנות רבים היו למכשול הדרקון האימתני במקצה הזה: גיתי קמחי, אורין חרזי, שחר גולדפרב, סטיבן וינוגרדוב ואפילו יוסי "באתי לקחת את העונה" שליט, אחד המתמודדים הכי זכורים מהעונה הקודמת. כולם הימרו שמיסטר "וואלק מי" יגיע בקלילות לבאזר גם השנה, וזה אכן היה נראה ככה בהתחלה: שליט סיים את שלושת המכשולים הראשונים בזמן הקצר מכולם, אחרי 18 שניות בלבד, והיה נראה שגם לדרקון הוא הולך לתת פייט רציני, אלא שבירידה ממנו איבד שיווי משקל, איבד אחיזה וקרס אל הבריכה. במזל, בגלל שזינק למכשול הרביעי מהר יותר משאר המתמודדים במקצה, שליט הבטיח את מקומו בחצי הגמר.

הארבעה שהעפילו לחצי הגמר ממקצה זה: אדם מלכי, גור ארד, יוסי שליט ושחר גולדפרב