השם שלו מזוהה מאוד עם "נינג'ה ישראל", ובצדק. אדם מלכי הוא אחד ממאמני הנינג'ה הבכירים בארץ ובמתחם הנינג'ה שבבעלותו הוא מכשיר ומטפח את הספורטאים הצעירים שבהמשך כובשים את המסלול. אלא שמלכי עצמו עדיין לא הצליח לממש את מלוא הפוטנציאל שלו בתחרות, שאם תשאלו אותו וגם אחרים - הוא גבוה מאוד.

בעונה הראשונה מלכי לא צלח את שלב המוקדמות. בעונה השנייה לחץ על הבאזר במוקדמות, אבל נפל בסולם הסלמון אל מתלה הטבעות בחצי הגמר. בעונה הקודמת שוב לא העפיל לחצי הגמר כשנפל במכשול הקרניים המסתובבות. אחרי שהתבונן ובחן את הדרך שלו בנינג'ה עד היום, הגיע מלכי לכמה תובנות מעניינות.

"כולם שואלים את שאלת מיליון הדולר - 'אם אתה כל כך טוב, למה אתה לא מצליח ברגע האמת?'", מספר מלכי רגע לפני שהוא עולה על מסלול הנינג'ה בפעם הרביעית (הערב, שני, אחרי החדשות, ערוץ 12).

אדם מלכי משנה כיוון, האם השנה יגיע לגמר? (צילום: נינגה ישראל, קשת12)
"במשך שלוש עונות אני דואג לכולם - אבל מי דואג לי?". אדם מלכי | צילום: נינגה ישראל, קשת12

"זו התובנה שלי. במשך שלוש עונות אני מלווה את כולם, רודף אחרי כולם, דואג לכולם - אבל מי דואג לי?", תוהה מלכי, "גם פסיכולוג הולך לפסיכולוג וגם הספורטאי הכי גדול והמאמן הכי גדול ילך למאמן".

"אני הולך לשיחות עם פסיכולוג ספורט והתחלתי לעשות מדיטציות", חושף מלכי, "בפעם ראשונה בחיים שלי אני בוחר לשים את עצמי בראש סדר העדיפויות ומתרכז רק בדבר אחד - באדם מלכי. זה הדבר שיהפוך אותי לספורטאי טוב יותר וגם לבן אדם טוב יותר. השנה אתם תראו אדם שליו יותר, רגוע יותר ופחות שחצן". אנחנו תמיד בעד עבודה עצמית ושינויים ומאחלים למלכי לא פחות מהעפלה לגמר השנה.