כמו בכל ענף ספורט, גם בנינג'ה לא פעם ספורטאים נפצעים ומפונים מהמסלול, אבל פציעה כמו זו שעבר שליו 360 בצלאל בעונה שעברה לא קרתה לפני וגם לא אחרי. כשבצלאל הגיע למכשול ידיות הכוח הוא אחז באחת הידיות, סירב לשחרר את האחיזה והכתף שלו הסתובבה 360 מעלות במקומה. הוא קרס לבריכה ונאנק מכאבים. הערב ב"נינג'ה ישראל 2022" (אחרי החדשות, ערוץ 12) הוא יחזור למסלול משוקם וחזק מתמיד במטרה ללכת עד הסוף. רגע לפני כן, סיפר בצלאל ב"גלית ויואב" על מה שעבר עליו מאז הפציעה האכזרית.

"עברתי טיפולים ממוקדים לכתף כדי להגיע לעונה הזאת הכי מפוקס שיש", סיפר בצלאל, "הרגלתי את עצמי באימונים להגיע לסף כאב ולהתגבר עליו. המלחמה שאני עובר במסלול הנינג'ה שווה לי את כל הכאב. ידעתי שזה לא ימנע ממני לחזור השנה".

שליו 360 הודה שהסביבה הקרובה שלו ניסתה לשכנע אותו לוותר על ההשתתפות בעונה הזאת בגלל הפציעה שעבר, אבל ללא הועיל. "היו שיכנועים קלים, אמרו - 'למה אתה צריך את זה?', אבל הם לגמרי מאמינים בי. אמא שלי תמיד מפרגנת ועומדת לצידי, ולמרות שאני לא בקשר צמוד עם אבא הוא גם מראה נוכחות".

שליו בצלאל באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
רגע הפציעה. שליו בצלאל | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

בצלאל סיפר על השיקום הארוך שעבר לאחר הפציעה והקשיים שאיתם התמודד, הפיזיים והמנטליים. "ההתגברות על הפחד הייתה האתגר הכי גדול שלי לקראת העונה הזאת", הודה, "שיקום הכתף לקח בין חודש לחודשיים. אני מתחיל עכשיו כל אימון בסוג של פיזיותרפיה לכתף. אבל, הפחד מלעשות מכשולי נינג'ה רדף אותי במשך יותר מחצי שנה. אי אפשר להיות נינג'ה כשאתה מהסס, אבל אני מגיע מוכן".