לירדן פלפל יש רזומה מצויין ב"נינג'ה ישראל" - אבל גם חשבון פתוח עם מכשול הטבעות. בעונה הראשונה הוא אמנם לא הגיע לבאזר במוקדמות אבל סיים שלישי במקצה, העפיל לחצי הגמר ושם נפל בזינוק הטבעות.

בעונה השנייה פלפל כבש את הבאזר במוקדמות אחרי ביצוע מדהים ואף טיפס את המגה קיר. בחצי הגמר נפל פעם נוספת במכשול הטבעות שאחרי סולם הסלמון אבל לפחות חזר הביתה מהעונה הזאת עם 10,000 שקלים.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

אחרי עוד באזר ו-10,000 שקלים מהמגה קיר גם השנה, פלפל יעלה במוצאי שבת על מסלול חצי הגמר (אחרי החדשות, ערוץ 12) והוא לא מוכן הפעם לסיים בבריכה. "ברור שהמטרה השנה היא לעלות לגמר", הודה, "עוד לא לחצתי על הבאזר בחצי הגמר ועוד לא עליתי לגמר, אני מאוד מאוד רוצה".

ירדן פלפל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
האם יעפיל לראשונה לגמר? ירדן פלפל | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

כשמסלול חצי הגמר קשה מאי פעם והמתחרים חזקים ומאומנים יותר מתמיד, זה יהיה אתגר לא פשוט בכלל. "יש לנו מקצה חזק מאוד עם מתחרים ממש ממש חזקים ותוצאות ממש טובות", הסביר פלפל, "זו משימה לא פשוטה בכלל".

כחבר במועדון ה-20,000 שבו נמצאים המתמודדים שעברו את המגה קיר פעמיים, פלפל, בן 21 בלבד, מתכוון להשקיע את הכסף כדי לקדם את עצמו בעולם הטיפוס התחרותי. "אני בעיקר מנסה לממן לעצמי את תחרויות הטיפוס בחוץ לארץ", סיפר במה הוא משקיע את הכספים שהרוויח על המגה קיר, "עזרתם לי מאוד". האם גם בחצי הגמר הוא יעשה לרותם ישראל צמרמורת ויוכיח שרסקין צדק והוא באמת מתמודד של גמר?