נבו ויינטרוב (26) מהרצליה הוא קצת אמא, טיפה אבא ויותר מהכל אח ל-40 לוחמים בודדים מכל העולם, שגרים יחד איתו בבית שהוא מנהל תחת עמותת "הבית הכי אחי". "זה כמו אח גדול שההורים נסעו לחו"ל לתקופה מאוד ארוכה ואתה צריך להיות האחראי", מספר ויינטרוב רגע לפני שעולה על מסלול נינג'ה ישראל, "כששואלים אותי מה המטרה של מה שאני עושה - אני גורם לאנשים להרגיש בבית".

ואכן, אפשר לראות את הקשר הקרוב בינו לבין החיילים, שדחפו את ויינטרוב להירשם לתוכנית ולקחת על עצמו את האתגר. במהלך סופי השבוע הוא מפנק אותם בפנקייקים של ימי שישי, על האש ביום שבת ואפילו מנקה אחריהם, לדבריו, באהבה גדולה. "תנו לי לשטוף אחריהם את הצלחת, לקחת אותם למקומות שהם צריכים, לבוא לטקס, לפרגן בשניצלים, שירגישו כמה שיותר שיש להם סביבה תומכת".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

והחיילים גם מעניקים לו בחזרה. הם שמו לב למכשולים שויינטרוב בנה ברחבי הבית, ומיד הציעו לו הצעה מפתה. "הגעתי לנינג'ה דרך אחד החיילים. הוא שמע שיש את הנינג'ה ואמר לי 'נבו, אני רושם אותך, אני שולח אותך לייצג את הבית של החיילים'. זה בעיקר בשביל הבית, להראות להם שאפשר. להתאמן איתם, לשים דגש על החשיבות של הספורט, אני ממש מקווה ללחוץ על הבאזר בשבילם. להתקדם כמה שיותר קדימה".

כשהגיע רגע האמת, ויינטרוב עלה על המסלול לצליל קריאות ההתרגשות מצד המשפחה, החברים וכמובן החיילים. הוא עבר את הסטפר במהירות, התנדנד בין חבל לחבל בקלילות, נאחז בשני הגלילים בחוזקה וטס על הגשר המסתובב עד שהגיע לשלב הבחירה - באיזה מסלול להמשיך הלאה? אז הוא התקדם אל שבירת הברק במסלול B, שהפך גם למכשול שסיים עבורו את התחרות.

View this post on Instagram

A post shared by nevo.weintroub (@nevo.weintroub)

בסופו של דבר, מגיע לו כפיים רק על האומץ לבחור במסלול הקשה יותר, וזה גם המסר שויינטרוב רוצה להעביר לחיילים. "אין עליכם, תמשיכו לעשות חייל מדהים. אתם הילדים של כולנו. היום במדינה יש מוסכמה אחת והיא אתם, אז תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים. קרבי, לא קרבי, אתם תותחים כולם. משפחה מדהימה גם בבית וגם בבית הכי אחי".