כשטל טאובנפלד התקבל לעבודה כקרקסן בבית מלון באיים הקריביים, הוא לא דמיין שדווקא שם ימצא את אהבת חייו. בערב שבו פגש את מרין לורטי שעבדה באותו בית מלון כמדריכת כושר, האהבה ניצתה ביניהם מיד ומאז הם בלתי נפרדים.

מאז אותו יום הספיקו להתחתן, לחזור לישראל ולפתח קרקס משלהם. בגלל שהם מזכירים מעט אחד את השנייה במראה החיצוני, אנשים בטוחים שהם אחים בכלל. "אומרים שאנחנו נראים כמו אח ואחות", סיפרה מרין, "אנחנו אומרים להם: 'אנחנו נשואים'".

גם העובדה שמדובר בשני אמני קרקס מעוררת לא פעם תגובות יוצאות דופן. "תמיד כשאנחנו מספרים לאנשים שאנחנו בקרקס, או שמסתכלים עלינו מוזר או שזה נראה להם הדבר הכי מגניב שיש", מתארת מרין. מה שבטוח, להם זה לא מפריע בכלל: "קרקס זה לכולם, אין סטריאוטיפים, אין גבולות. אפשר לעשות כל דבר. טל לובש טייץ של נשים, אנחנו חולקים אותם".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

השניים מכנים את עצמם "קופי הקרקס" ולדבריהם, זאת בדיוק הסיבה שהם מאמינים שמסלול הנינג'ה הוא המקום הטבעי עבורם. "נינג'ה זה כמו קרקס, מגרש משחקים גדול וכייפי", מספרת מרין, "יש לי תקוות וציפיות גבוהות. אל תחזור הביתה אם לא תלחץ על הבאזר", הזהירה את בעלה טל בקריצה.

רגע לפני שמקצה מוקדמות חדש יוצא לדרך (הערב, שלישי, אחרי החדשות, ערוץ 12) קיבלנו הצצה בלעדית למסלולים של מרין וטל. מרין (32) שמתמחה בקרקס, רוקדת בלט, סטפס וג'אז מודרני ובנוסף להכל מדריכת כושר, הייתה הראשונה שעלתה על המסלול. היא רצה את הסטפר המתכווץ, עלתה על מכשול דרך הצינורות, בחבל השלישי החליקה לתחתית החבל, ולמרות מאמציה הרבים לטפס חזרה למעלה, לא הצליחה ונפלה היישר למים.

הכירו את טל ומרין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
"נינג'ה זה כמו קרקס, מגרש משחקים גדול וכייפי". טל טאובנפלד ומרין לורטי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

מיד אחרי מרין עלה טל למסלול. הוא עבר את הסטפר המתכווץ, צלח את דרך הצינורות, עבר גם את גשר האריחים ובחר במסלול B. הוא קפץ מצויין מהטרמפולינה אל החישוק, סובב אותו 360 מעלות עד שננעל, אך לא הצליח לאחוז בשק האיגרוף ונפל לבריכה.