הוא הגיע למקום השלישי בתחרות מר ישראל בקטגוריית פיטנס, זכה בתחרות מר דרום ועכשיו דור עזרן החליט לשנות כיוון, להוריד במסת השריר ולהתמודד על תואר הנינג'ה של ישראל. עזרן בן ה-32 מתגורר בשדרות, ומדי יום נוסע לקיבוץ דורות הסמוך שם הוא מתפקד כאב בית לכל דבר. "כשאנשים מדמיינים אב בית בקיבוץ, הם לא מדמיינים אחד כמוני - 'ערסוואת משדרות'".

כמו שאפשר להבין, עדיף להסתכל אל תוך הקנקן ולא לשפוט לפי מראית עין, כי מהרגע שעזרן התקבל בזרועות פתוחות על ידי חברי הקיבוץ, הוא עשה בשבילם הכל. "אני מציל, אני גם שומר, פותח ביובים, הגנן של המקום, מתקן דודי שמש, צבע, שפכטלים, שיפוצים, אם הייתי יכול לבנות שם בניין אז גם הייתי בונה בניין. לאט לאט האנשים בקיבוץ ראו מי הבן אדם שעומד מולם ואז נכנסתי לסוג של משפחתיות, למקום חם ואוהב".

במקביל עזרן התעסק בתחום הבודי בילדינג, עד שבחר לפנות לכיוון אחר. "החלטתי שהנינג'ה זה משהו שאני באמת רוצה לעשות. אז התחלתי להיכנס לאימון נטו לנינג'ה, הרגשתי שזה בדיוק מה שאני צריך. בעזרת השם, אני מקווה להיות הנינג'ה ה-14 בעולם".

הציפייה הגבוהה של עזרן התחלפה לה בהתרגשות, כשברגע האמת עלו חברי קיבוץ דורות על מסך הזום מאחוריו ואיחלו לו הצלחה. ולא רק זה, גם משפחתו ואחראית התרבות של קיבוץ דורות הגיעו למסלול לשלהב את הקהל, מה שגרם לעזרן להודות להם בהתרגשות: "אני אוהב אתכם. תודה רבה, איזה מרגש זה יא אללה, עכשיו אני צריך להצליח בשביל כולם".

דור עזרן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
מקום שלישי בתחרות מר ישראל בקטגוריית פיטנס | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

עזרן אמנם עבר את הסטפר, אבל לאחר 25 שניות בלבד נפל למים במכשול השני ובכך סיים את חלום הנינג'ה לעונה זו. "חבל מאוד, היה לו פוטנציאל", הבהיר ניב רסקין לאחר הנפילה, "אני בטוח שבשנה הבאה נקבל כאן בחור עם הרבה יותר הבנה מה זה המסלול הזה. הפעם, 25 שניות והוא במים". נראה שגם עזרן למד מה הוא צריך לעשות להבא: "איזה בושות אני לא מאמין, כמה התכוננתי. הייתי צריך לעשות עוד סווינג".