אמש (מוצאי שבת) גמר "נינג'ה ישראל" הגיע לשיאו כש-12 הפיינליסטים עלו על מסלול שלבים 2 ו-3 ונאבקו על תואר המנצח, אותו קטף בפעם השנייה יובל שמלא.

בעונה הקודמת גיל מרנץ ניצח את התחרות אבל לא זכה לטפס את המידוריאמה כיוון שנפל במכשול הלוחות הצפים. על אף שהתאמן על המכשול הזה שנה שלמה, הוא נפל בו שוב אחרי מאבק הירואי - וסיים במקום הרביעי. "התאמנתי ועבדתי המון על הידיים, אבל הרגליים לא החזיקו שם מעמד", הסביר מרנץ בראיון לנדב בורנשטיין ב"חי בלילה".

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

במהלך השנה האחרונה מרנץ הסתובב עם בלוק עץ מחובר לתיק האימונים שלו כתזכורת לנפילה הכואבת בלוחות הצפים. עד כמה המכשול הזה באמת קשה, שאפילו אלוף נינג'ה כמו מרנץ נופל בו פעמיים? קשה מאוד: "אם תיקחו את דלת הבית או המשרד שלכם ותנסו להחזיק את כל הגוף שלכם עליה, זו האחיזה שאנחנו מתמודדים איתה".

גיל מרנץ בגמר שלבים 2-3 (צילום: עודד קרני)
צילום: עודד קרני

מרנץ הודה שהוא מאוכזב כיוון שלא זכה לטפס על החבל בהר מידוריאמה גם השנה, אבל את הביצועים המעולים שהיו לו לאורך העונה הקשוחה הזאת אי אפשר לקחת ממנו: "אני רואה את זה כעוד שיפור בדרך למטרה. הגעתי הכי טוב שהייתי אי פעם, זה הגמר הכי טוב שלי, למרות שלא הגעתי להר מידוריאמה".

אתה מאמין שאם היית מטפס עליו, היית הופך לנינג'ה הישראלי הראשון?

"החלטתי שאני רוצה לשבור את שיא העולם, התאמנתי לכך במשך ימים ושבועות והגעתי לתוצאות מטורפות. מאמין שבפעם הבאה שאעלה על המסלול אגיע לחבל במידוריאמה ואשבור את שיא העולם".

מה נאחל לך לקראת העונה הבאה?

"קיבלתי החלטה - לעשות היסטוריה על ההר, וזה מה שאני הולך לעשות".