22:57 - עשה זאת עם יד אחת: אסף גורן לחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-57 שניות
אסף גורן, מנצח "נינג'ה ישראל VIP", חזר העונה כדי להתחרות כמתמודד מן המניין, לזכות ב"נינג'ה ישראל 2021" ולעזור לסבתו מלכה לעבור לדיור מוגן. "השנה אני בא לתת בראש במסלול הרגיל בלי הנחות סלב", הודיע אסף לפני העלייה למסלול, "בשנה שעברה כולם אמרו שהם לא חושבים שאעבור את המסלול, אבל אני מאוד אוהב שמפקפקים בי. הילד הזה מפתח תקווה לא מוותר כל כך בקלות. בשבילי המים הם כמו לבה, אני לא רוצה להרטיב את הפאות", צחק. האם יצליח לשרוף את המסלול וללחוץ שוב על הבאזר?

אסף התמהמה לפני הסטפר המתכווץ אבל עבר אותו בהצלחה, קפץ אל הטרפז, ממנו זינק מיד אל הרשת ועבר אותה לאט אבל בטוח לכיוון המכשול הבא. הוא חישב את צעדיו לפני גשר המטבעות ועבר גם אותו בהצלחה. אחרי קריאת 'שמע ישראל' הוא בחר במסלול B, זינק אל החבית הראשונה, ממנה אל השנייה, ובסווינג הראשון שלח את עצמו אל מעבר החומה.

אחרי שנחת על המזרון, הסתבר כי אסף נפצע בכתף. למרות הכאבים העזים, המשיך אל המכשול החמישי, קפץ מהטרמפולינה אל הקרן הראשונה, ממנה זינק אל השנייה, תפס גם אותה וקיפץ אל המזרון. לפני הקיר נאנק מכאבים, אבל לא ויתר לעצמו. למרות הפציעה, אסף החליט לנסות את המגה קיר אך לא צלח אותו. הוא עבר ממנו מיד אל הקיר הרגיל, תפס בקצהו עם המרפק ולחץ על הבאזר. אסף התמקם במקום הרביעי בטבלה ועלה לחצי הגמר.

אסף גורן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אסף גורן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אסף גורן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אסף גורן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:31 - רגע החשיפה: המתמודד השני במסכה נפל למים במכשול הרביעי (01:40)
המתמודד עם המסכה השחורה סירב גם הוא להיחשף אלא אם ילחץ על הבאזר, ובדיוק כמו חברו, עשה את המסלול עם המסכה על הפנים. הוא רץ את הסטפר המתכווץ בקלילות, זינק אל הטרפז, התנפל על הרשת ועבר בהצלחה היישר אל גשר המטבעות. הוא צלח אותו למרות המסכה ובחר במסלול B. הוא ניסה לזנק אל החבית המתגלגלת, אך פספס את האחיזה ונפל למים, בדיוק איפה שחברו למסכה נפל.

השניים סירבו להוריד את המסכה אלא שהעיניים של המתמודד במסכה האדומה הסגירו אותם, לפחות לדברי רותם סלע. "אני יודעת מי אלו, גיליתי", צעקה בהתרגשות, "קורבנוב, 100% שזה הוא, המצמוצים זה קורבנוב". השניים החלו לעזוב את המסלול כשרסקין הודיע שאם זהותם לא תיחשף, הצוות ישבות והצילומים יופסקו. אחרי דקות ארוכות של ניסיונות שכנוע, המתמודד עם המסכה האדומה הסכים להיחשף ומסתבר שרותם צדקה: מתחת למסכות הסתתרו האחים רן ורמי קורבנוב שהתחרו בעונה הראשונה ועברו את הקיר בשלב המוקדמות. השנה, שניהם נפלו בדיוק באותו המקום: במכשול הרביעי.

המתמודד במסכה השחורה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
המתמודד במסכה השחורה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

המתמודד במסכה השחורה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
קורבנוב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:27 - הלך בעקבות המנטור: ישראל אברושמי נפל למים במכשול החמישי (03:00)
ישראל אברושמי בן ה-18 עושה שנת שירות כמדריך בפנימיית "נירים" לנוער בסיכון ואחריה צפוי להתגייס ליחידת דובדבן. כבר בגיל 10 יצא מהבית ולמד בפנימייה בה הוא מתנדב היום, ולטענתו, היא זו שלימדה אותו לממש את הפוטנציאל שלו. אחד המדריכים שלו בפנימייה היה הראל דודסון, הראשון שעבר את המגה קיר בעונה השנייה. בנוסף לזה שדודסון היה המדריך של אברושמי, הם גם חברים טובים מאוד. האם החניך יצליח לנצח את המדריך שלו?

אברושמי רץ את הסטפר המתכווץ, החליק במדרגה האחרונה אך תפס את החבל והציל את עצמו. הוא המשיך הלאה, תפס בטרפז וממנו זינק אל הרשת, עבר את גשר המטבעות, בחר במסלול B וקפץ מיד אל החבית המתגלגלת הראשונה. ממנה, קפץ לחבית השנייה ובסווינג טוב זינק בהצלחה היישר למכשול החמישי. בקרניים המסתובבות, אברושמי זינק יפה אל הקרן הראשונה, אך בזינוק אל הקרן השנייה פספס את האחיזה ונפל למים.

ישראל אברושמי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
ישראל אברושמי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

ישראל אברושמי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
ישראל אברושמי והראל דוידסון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:19 - מי זה, מי זה? המתמודד הראשון במסכה נפל למים במכשול הרביעי (01:47)
הערב הגיעו למסלול הנינג'ה שני מתמודדים עם מסכות שהשתתפו בעונות הקודמות והבטיחו שיחשפו את פניהם רק אם ילחצו על הבאזר. במהלך הערב נמסרו רמזים שונים על זהותם המסתורית למנחי ופרשני התוכנית, אבל הם עדיין לא הצליחו לפענח מי השניים. המתמודד במסכה האדומה עלה ראשון למסלול, טס את הסטפר המתכווץ, קפץ מהטרפז אל הרשת, צלח את גשר המטבעות ובחר במסלול B. במכשול החבית המתגלגלת הוא קפץ לרוחק במקום לגובה, פספס את האחיזה בחבית הראשונה ונפל לבריכה.

המתמודד במסכה האדומה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
המתמודדים במסכות | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

המתמודד במסכה האדומה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
המתמודד במסכה האדומה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:13 - כמעט עשתה זאת: ספיר כהן נפלה למים במכשול החמישי (03:21)
ספיר כהן בת ה-25 ממושב שתולים, היא בעלת עסק של חוגי התעמלות קרקע וכושר, אלופת ישראל בהתעמלות מכשירים לשנת 2008 והשתתפה גם באליפות העולם ואליפות אירופה. ספיר חוזרת ל"נינג'ה ישראל" כדי להיות האישה השנייה שלוחצת על הבאזר, אחרי ספיר מאיר פישלזון. בעונה הקודמת זה נגמר עבורה מהר מדי כשנפלה בסטפר המרחף וחוותה אכזבה גדולה. הפעם היא הגיעה כדי לתקן, חזקה יותר פיזית ומנטלית.

ספיר התגברה על המחסום המנטלי שלה בעקבות אירועי השנה שעברה כשצלחה את הסטפר המתכווץ, קפצה בהצלחה אל הטרפז וממנו אל הרשת. היא טסה את גשר המטבעות, בחרה במסלול B וזינקה אל החבית הראשונה, ממנה עברה אל החבית השנייה ובסווינג השלישי קפצה אל מעבר לחומה. במכשול החמישי היססה מעט ובעת שקפצה מהטרמפולינה אל הקרניים הראשונות, פספסה אותן ונפלה לבריכה.

ספיר כהן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
ספיר כהן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

ספיר כהן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
ספיר כהן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:05 - אחרי מסלול מצויין ומרגש: ווסאי באייך נפל למים במכשול החמישי (01:55)
ווסאי באייך בן ה-27 מירושלים עוסק בפארקור, כדורגל, כדורסל, טניס ו"בכל מה שאפשר דרכו להזיע ולפרוק". הוא מתמודד עם פוסט טראומה בעקבות הלחימה במבצע צוק איתן והספורט הוא טיפול עבורו: "הגעתי לנינג'ה כדי להראות שלמרות כל החוויות הפחות טובות, אתה עדיין יכול להגיע לאיפה שבא לך". המוטו שלו הוא "מי שמשקיע - לא שוקע". האם הוא יצליח לעבור את המסלול ולא ישקע במי הבריכה?

באייך עבר בקלילות את הסטפר המתכווץ, קפץ מצוין אל הטרפז וממנו אל הרשת, כמעט נגע במים אבל הגיע למזרון והמשיך הלאה. הוא צלח את גשר המטבעות, המשיך ממנו למסלול A, הצליח להקפיץ את הטבעת מהוו הראשון אל השני ונחת על המזרון בבטחה. באייך זינק אל הגלגל הראשון, אחז בו, אבל בזינוק אל הגלגל השני פספס אותו ונפל למים.

ווסאי באייך באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
ווסאי באייך | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

ווסאי באייך באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
ווסאי באייך | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:59 - פסילה מיותרת: אנטון פדין נפסל במכשול השני (00:17)
אנטון פדין, בן 21 מרחובות, עובד כמקעקע בסטודיו לצד חברו סרצ'ה. מיד אחרי שעלה על המסלול חשף קעקוע מרשים של אסי ורותם על בטנו. פדין וסרצ'ה הגיעו להתחרות בנינג'ה כדי להכריע מי מבין שניהם יותר טוב. האם פדין יגבר על חברו? אחרי שעלה על המסלול ועבר בהצלחה את הסטפר המתכווץ, הוא קפץ אל הטרפז וממנו המשיך לרשת, אבל נגע עם הרגל במים ונפסל. "אני מקווה שהם מקעקעים טובים יותר מאיך שהם נינג'ות", צחקה רותם ישראל.

אנטון פדין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אנטון פדין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אנטון פדין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אנטון פדין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:58 - מצמצתם? פספסתם: אורי סרצ'ה נפל למים במכשול הראשון (00:05)
אורי סרצ'ה, בן 26 מרחובות, מתאמן בחדר הכושר ובסטריט וורקאאוט. הוא מקעקע במקצועו והגיע להתחרות ב"נינג'ה ישראל" לצד חברו המקעקע מהסטודיו, אנטון פדין. מי משניהם יגיע רחוק יותר במסלול? סרצ'ה רץ לאט מדי את הסטפר המתכווץ, החליק במדרגה הרביעית והקטנה ביותר ונפל היישר למים.

אורי סרצ'ה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אורי סרצ'ה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אורי סרצ'ה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אורי סרצ'ה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:40 - כוכב חדש בשמי הנינג'ה: גור ארד לחץ על הבאזר אחרי 2 דקות ו-47 שניות
גור ארד, בן 26 ממכבים-רעות, עוסק באימוני כושר בשיטה שאותה פיתח בעצמו שמבוססת על משקל גוף. בעברו מעד והסתבך עם סמים ומשטרה, אבל לפני מספר שנים החליט לקחת את עצמו בידיים, עשה תפנית של 180 מעלות והתגייס לצנחנים. "כשמתמודדים עם הקשיים בסוף הופכים לחזקים יותר", אמר ארד. ההשראה שלו בתחרות הן נשות הנינג'ה המפורסמות, ג'סי גראף וקייסי קטנזארו האמריקאיות. הוא הגיע ל"נינג'ה ישראל" כדי להוכיח לעצמו שהוא יכול ולהסב להורים שלו גאווה. האם יצליח לעשות זאת?

ארד עבר את הסטפר המתכווץ, קפץ אל הטרפז ונחת גבוה על הרשת, טס את גשר המטבעות ובחר במסלול A. הוא העביר את הטבעת בהצלחה מהנדנדה הראשונה אל השנייה וצלח את המכשול. משם, עבר לגלגלים הגדולים, זינק מהגלגל הראשון אל השני ועבר אותו במהירות. הוא ניסה לטפס את המגה קיר אך לא הצליח, עבר אל הקיר הרגיל ולחץ על הבאזר. "לא בכל יום עולה על המסלול מישהו שיכול להדגים אותו ממש", סיכמה בהתפעלות רותם סלע.

גור ארד באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
גור ארד | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

גור ארד באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
גור ארד | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:30 - מתחילים: מי המתמודדים שיעלו הערב על המסלול?
מקצה המוקדמות הרביעי נפתח בסערה עם הפסילה של דקל בוארון והביצוע המושלם של המטפס טל קלפפר, שהראה לכולם מה הוא שווה וקבע שיא עונתי חדש כשלחץ על הבאזר אחרי דקה ו-38 שניות. הערב המקצה ממשיך עם מתמודדים חדשים לצד חוזרים: ספיר כהן תחזור למסלול במטרה להיות האישה השנייה שלוחצת על הבאזר, החניך של הראל דודסון ינסה לגבור עליו ואסף גורן, מנצח "נינג'ה ישראל VIP", יחזור כמתמודד מן המניין כדי להוכיח לכולם שהוא יכול להגיע עד להר המידוריאמה. ולקינוח, מי השניים שמסתתרים מאחורי המסכות?

רותם ישראל וניב רסקין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
רותם ישראל וניב רסקין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12