אחת התגליות הגדולות העונה ב"נינג'ה ישראל", הוא ללא ספק נתאי הדר. זו הפעם הראשונה שתלמיד התיכון, בן ה-18, עולה על המסלול, ונותן פייט אפילו לאולסטארס למודי הניסיון. ולא סתם, הדר התאמן יום יום במשך השנה האחרונה, במטרה לזכות בהזדמנות לטפס על הר המידוריאמה ואולי להפוך לנינג'ה ה-15 בעולם. בגמר האחרון (שבת אחרי החדשות, קשת 12) נראה אם הוא יצליח להפוך לנינג'ה הישראלי הראשון, ובינתיים הנה מסלול הגמר המלא של השלב הראשון.

כבר בתחילת העונה הוא הבהיר שכל כולו מושקע בתחרות, ואמר: "אני יודע שאני לא הכי שרירי, אבל אני יודע לתת עבודה". ואכן, אם נסתכל על העונה, אפשר לראות איך ככל שהתקדמה התחרות כך גם הדר בעצמו פרח. ההתחלה אמנם הייתה מעט קשוחה, כשלא צלח את המכשול הרביעי בשלב המוקדמות, טרפז לרשת, בגלל קפיצה לא טובה על הקפצית. הוא פגש את הבריכה מקרוב, אבל אין ספק שהוא שרף את המסלול עם קצב מצוין.

נתאי הדר בגמר (צילום: עודד קרני)
נתאי הדר בסיום השלב הראשון בגמר | צילום: עודד קרני

בחצי הגמר הוא השאיר את הטעויות מאחור, והוכיח שהנפילה ממש לא מעידה על היכולות האמיתיות שלו. הדר עבר את שבעת המכשולים הקשוחים, כולל את הגה הכוח האימתני, ולחץ על הבאזר בפסגת הבניין אחרי שש דקות ו-34 שניות.

השבוע, הוא עלה על מסלול השלב הראשון של הגמר, וניצב מול תשעת המכשולים להם מוקצות חמש וחצי דקות בלבד. בסוף המסלול, כשלחץ על הבאזר, נותרו לו עוד 44 שניות על השעון, תוצאה טובה יותר מזו של אלכס חזנוב למשל. בואו נגיד שהציפיות גבוהות.