במציאות חלופית שבה סוליית הנעל שלו לא הייתה נוגעת במי הבריכה, דקל בוארון היה מסיים את שלב המוקדמות של "נינג'ה ישראל 2021" כאחד המתמודדים המובילים והמצטיינים, ואולי גם מעפיל גבוה גבוה בשלבים הבאים.

אלא שרוכב השטח בן ה-27 ממושב נווה ימין עשה טעות אחת קטנה במהלך הביצוע המושלם שהשאיר את כולם פעורי פה: במכשול הטרפז לרשת, במעבר מהרשת אל המזרון, נגע עם הנעל במים - ונפסל מיד מהתחרות.

דקל מודה שעבר את המסלול בכזאת מהירות, שאפילו לא שם לב לטעות שהובילה לפסילה. "זה היה כל כך מטורף ומהיר שפשוט לא קלטתי את זה", הוא מספר, "הייתי בטוח שהכל בסדר, לא שמתי לב שהקצה של הסולייה נגע במים. רק כשצפיתי בזה בפעם הראשונה על המסך, ראיתי את הנגיעה במים. זה היה חוסר תשומת לב, פזיזות. אסי קלט אותי בראיון, הזהיר מטעויות שאני עלול לעשות מפזיזות, וזה באמת קרה".

"הייתי בטוח במסלול ובטוח בעצמי ותיכננתי לעבור את המסלול כמה שיותר מהר, אבל לא חשבתי שאעשה את זה עד כדי כך מהר", הוא מודה, "ידעתי שאני מתמודד מול מתחרים חזקים ורציתי להוכיח את עצמי, לעשות משהו מעבר, להשאיר חותם, שייזכרו אותי. הרגשתי שאני חייב לתת שואו ולעורר באזז".

דקל בוארון מתכונן למסלול (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
דקל בוארון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

מתחרט שעשית את המסלול כל כך מהר?
"לא מצטער ולא מתחרט על כלום, שלם עם הביצוע שהבאתי. עשיתי את מה שאני יודע ומה שאני טוב בו. הרגשתי קצת אכזבה אבל גם הקלה, הכל ביחד. עצם זה שהגעתי לבאזר זאת הרגשה מטורפת, לא התבאסתי יותר מדי. כמובן שאם יכולתי לשנות את הפסילה הזאת ולעשות את זה יותר טוב, כמובן שהייתי עושה, אבל את הנעשה אין להשיב. הכל לטובה".

ובכל זאת, בלי הנגיעה הזאת במים יכולת להגיע רחוק מאוד בתחרות.
"הרשת הזאת זה המכשול שעל פניו נראה הכי קל. הכי פחות ייחסתי לזה חשיבות באימונים, ובסוף זה מה שהפיל אותי. הכל קל ופשוט כשיודעים לעשות את זה כמו שצריך. הייתי צריך להתכונן לזה יותר".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"נתתי הבטחה - בשנה הבאה אחזור למסלול"

במחנה האימונים סיפר דקל לאסי ורותם על הזוגיות הכובשת שלו ושל דניאלה, בת זוגו הקולומביאנית. דניאלה הייתה שם בשבילו ברגעים שאחרי הנפילה ותמכה בו. "דניאלה מאוד התרגשה", מתאר דקל, "בהתחלה היא פחדה קצת שיראו אותה בטלוויזיה, היא לא אוהבת פרסום, אבל דווקא כששידרו את הפרק היא התלהבה, התרגשה ושמחה. זה טוב ובריא לנו".

מה המשפחה והחברים חשבו על מה שקרה לך במסלול?
"לא תיארתי לעצמי איזה תגובות אקבל מהמשפחה, מהחברים, מהקולגות ומהחברים מהצבא. 'מה זה התותח הזה', 'הוא באמת נינג'ה', 'לא תיארנו לעצמנו', כל תגובה חיובית אפשרית קיבלתי. זאת חוויה טובה ביותר, מרגש ומשמח לקבל תגובות כאלה".

תחזור בעונה הבאה כדי לעשות תיקון?
"נתתי הבטחה שגם צולמה ושודרה שבשנה הבאה אעלה על המסלול עם אחי יונתן, שבנובמבר יהיה בן 17. נתאמן לקראת זה ונבוא ביחד למסלול. בפעם הבאה אגיע בשיא הכושר ואתקדם בשלבים, מאמין שאעלה לחצי הגמר, אעבור אותו ואעלה לגמר".

יש לך עצה למתמודדים הבאים שעומדים לעלות על המסלול?
"השעון חשוב, אבל במוקדמות אפשר לעשות את המסלול לאט יותר כדי שזה ייצא איכותי יותר. תשקיעו באימונים שלכם כי המתמודדים השנה לא פראיירים בכלל".