זאת הייתה עונה שלא נשכח. המכשולים הכי מאתגרים, המתמודדים הכי חזקים וכמה אירועים מפתיעים שהשאירו אותנו לגמרי חסרי מילים. רגע לפני שהגמר יוצא לדרך (מוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12), אספנו את הרגעים שגרמו לנו לשפשף את העיניים בתדהמה. בנינג'ה, כמו בנינג'ה, הכל יכול לקרות - ואם זה מה שציפה לנו במוקדמות ובחצי גמר, אנחנו רק יכולים לנחש איזה גמר מטורף ולא צפוי מחכה לנו.

ברבי וקן שרים על המסלול - ואז נופלים נורא מהר

זו הייתה חתיכת כניסה. גיא ושרון ארגמן, זוג מקסים ומעורר קנאה שחי בתוך סרט של דיסני, הביאו איתם את הקסם הזה למסלול - בלי להתבייש. השניים נכנסו לרחבה תוך שהם מבצעים דואט מוזיקלי מתוך הסרט "מלך האריות". אחרי שהתרגשנו מהמתיקות שלהם ונשארנו עם הרושם שמדובר גם בספורטאים מבטיחים, הם עלו למסלול ולצערנו נפלו מהר לבריכה. שרון איבדה את שיווי המשקל בסטפר המתכווץ וגיא נפל כשניסה לקפוץ מהטוויסטר אל הרשת. אז אולי את הבאזר הם לא פגשו העונה, אבל העיקר שיש להם אחד את השנייה.

רוני "שובר הבאזרים" קפלנסקי

רוני קפלנסקי בן ה-22 הגיע למסלול עם רקע עשיר ומגוון בספורט - ריצה, פארקור, סטריט וורקאאוט ו-MMA, מה שאמור היה לרמוז לנו על מה שיקרה בהמשך. הוא עבר את המכשולים באלגנטיות ובריכוז גבוה, כשמהצד היה ברור שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה. את המסלול הוא סיים על המגה קיר והאדרנלין מההישג הזה היה כל כך גבוה כנראה, שהוא לחץ על הבאזר חזק מדי - ופשוט שבר אותו. את המגה קיר טיפסו העונה 11 איש, אבל שובר באזרים יש רק אחד.

בר סנפיר עף מהמסלול ונפסל

זאת הייתה העונה השלישית של בר סנפיר ב"נינג'ה ישראל", ואחרי שסיים במקום השלישי בשנה שעברה - הציפיות ממנו היו גבוהות מאוד. מה שקרה לו על המסלול השנה הטריף את כולם. כשסנפיר הגיע למכשול שלושת החישוקים, אותו פגש וצלח בעונה השנייה, הוא זינק מהחישוק השלישי למזרון ובטעות עף אל מחוץ למסלול בגלל תנופה חזקה מדי וניסיון שלא לנחות על רגל שמאל הפצועה. אחרי בדיקה בתקנון הסתבר כי מאחר שיצא מחוץ למסלול הוא נפסל אוטומטית. הלב שלו נשבר ותאמינו לנו - גם שלנו.

אסף גורן נפצע בכתף אבל ממשיך עד לבאזר

אסף גורן, מנצח "נינג'ה ישראל VIP", חזר השנה כמתמודד מן המניין במטרה להגיע הכי רחוק שאפשר בתחרות. עם זאת, היכולות הפיזיות והמנטליות שלו עמדו למבחן גדול כבר בשלב המוקדמות. בעקבות נחיתה לא מוצלחת על המזרון, הוא נפצע בכתף וחש בכאבים עזים. למרות הפציעה והכאב הגדול הוא לא ויתר לרגע, התקדם עד למכשול השישי והסתער על הקיר בלי להסס. איך מטפסים את הקיר עם כתף פצועה? כנראה שיש דברים שרק גורן מסוגל לעשות.

הנפילה הדרמטית של גיל מרנץ

מנצח העונה השנייה הוא המתחרה הכי חזק בנינג'ה, לכן איש לא ציפה ממנו לפחות מבאזר. עם זאת, במסלול המוקדמות, קרה דבר שבחיים לא יכולנו לדמיין שיקרה. בגשר הקוביות מרנץ מעד על הקובייה השנייה ונפל לבריכה. זה היה הלם ענק ומפלה אישית גדולה עבורו. בזמן שמרנץ היה שבור לב, וגם אנחנו, רסקין צפה במסלול בהילוך איטי ושם לב שאותה קובייה בגשר הייתה מסודרת בזווית בלתי אפשרית. אחרי התייעצות עם צוות הנינג'ה האמריקאי, הוחלט לתת לאלוף הגדול הזדמנות נוספת לבצע את המסלול - וזה נגמר כמובן בבאזר מרגש.

יהל דורון ופרשת הקשר והרשת

יהל דורון, חצי מהצמד המוזיקלי האהוב והכשרוני גיא ויהל, התחרה העונה במקצה ה-VIP. הוא לא שיער כמה זמן הוא הולך לבזבז דווקא על המכשול השני. הרגל של יהל הסתבכה ברשת אחרי שסיים עם דרך הצינורות והוא ניסה לשחרר אותה שוב ושוב - בישיבה, בעמידה ואפילו הוריד את הנעל כדי להתיר את הקשר. רק לאחר שבע וחצי דקות, הצליח הזמר והמפיק המוזיקלי להשתחרר מהקשר הסבוך - כי הוא פשוט לא היה מוכן לוותר.

טל קלפפר, שיאן המוקדמות

יש לא מעט מתמודדים שמגיעים למסלול ומתרברבים בהצלחתם, בטוחים שהם יעברו את הקיר מבלי למצמץ אבל בסוף נופלים למים ברגע קטן של חוסר ריכוז. כאן זה ממש לא הסיפור. טל קלפפר לא רק אמר, אלא גם הוכיח שאין שני לו. בקצב מסחרר הוא עבר את המסלול מבלי לעצור לרגע קטן ולנשום ולחץ על הבאזר בזמן מטורף ולא ייאמן של דקה ו-38 שניות. באמת שלא הספקנו למצמץ והוא כבר עבר את הקיר. שאפו.