אסף חילי, פיזיותרפיסט ומאמן בטיפוס לילדים בעלי מוגבלויות, נכנס לנו ללב בעונה הקודמת של "נינג'ה ישראל" כשחשף את העבודה המרגשת והחשובה שהוא עושה יום יום עם ילדים שמתמודדים עם אוטיזם. רגע לפני שיחזור למסלול הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12), הודה חילי כי אחרי שידור התוכנית ההצעות לא הפסיקו לזרום.

"קיבלתי הצעות לשידוכים, אבל אני מאורס. הייתי אמור להתחתן לפני שבוע", עידכן חילי ב"חדשות הבוקר" וסיפר על החתונה שנדחתה בגלל מגפת הקורונה, "לצערנו הרב מאוד זה לא קורה, אבל אנחנו מקווים להתחתן באמצע אפריל. אנחנו מתכננים אירוע גדול יותר מ-20 איש, ומקווים שעד אפריל נוכל להתחתן פחות או יותר כמו שרצינו".

בעונה הקודמת חילי נפל למים מוקדם ממה שציפה, בשלב חצי הגמר, והנפילה הזאת רדפה אותו במשך תקופה ארוכה. "בהתחלה הרגשתי סוג של שחרור, כי זו הייתה תקופה נורא לחוצה", הודה חילי, "המסלול נורא מלחיץ והרגשתי הקלה קטנה - בסדר, זה נגמר, לא משנה שנפלתי. כבר בדרך הביתה ובימים שאחרי, זה פתאום התחיל לחלחל ולבאס. הרגשתי שאיכזבתי את עצמי ואת החברים מסביב. זה המנוע המשמעותי עבורי לחזור לעונה השלישית".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

במקביל לאימונים לקראת החזרה למסלול, חילי ממשיך בעבודתו ומאמן את הילדים, גם בתקופת הקורונה המורכבת: "אני גם פיזיותרפיסט ופיזיותרפיה זה מקצוע חיצוני ולכן אני ממשיך לעבוד כרגיל. יש לי קבוצה של עשרה ילדים פלוס מינוס שאני עובד איתם, אנחנו נפגשים על בסיס קבוע בין פעם לפעמיים בשבוע וממשיכים לעבוד".

איך אתה מצליח לנטרל את הפחדים שלהם ולשכנע אותם לטפס?
"צריך לדרבן אותם לפעולה ואת זה אני עושה עם הרבה משחקים. היתרון הגדול אצלי הוא שאני מצליח ליצור קשר אישי מאוד חזק עם הילדים שאני עובד איתם ומגלה עם כל ילד את הדרך הספציפית לגרום לו לטפס וליהנות ממשחק. זה הקסם הגדול".