התחרות בנינג'ה ישראל 2021 היא קשה מאוד, מבחינת המכשולים הקשים שלא נראו כמותם וגם מבחינת המתמודדים שבאים לשרוף את המסלול. אחרי שלבי המוקדמות שהדהימו אותנו, במוצ"ש הקרוב (אחרי החדשות בקשת 12) יצא לדרך שלב חצאי הגמר לו כל כך חיכינו. מדובר במסלול ארוך ומאוד מאתגר שמטרת כל המתמודדים שיעלו עליו היא לצלוח אותו, ללחוץ על הבאזר ולעלות לשלב הגמר.

עומר מאיר, אמן הלחימה שרבים מהמרים עליו שיגיע לגמר, סיפר היום (שישי) בתוכנית הבוקר של גלית ודרור גלוברמן על התחושות לקראת השלב המאתגר. "אני מאוד מתרגש לקראת חצי הגמר, זה הולך להיות סופר מאתגר ומאוד קשה. המסלול ארוך, טכני ופיזי מאוד. גם המתמודדים חזקים, הולך להיות מעניין", סיפר מאיר.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

מאיר מגיע מעולמות קרב מגע ו"דניס הישרדות", כשלאבא שלו יש חגורה שחורה והוא זה שהכניס אותו לעולם הזה מגיל אפס. ביום הוא עובד בהייטק ובזמן הפנוי הוא מתאמן בלי סוף. "זה אתגר מאוד לא פשוט. אני נמצא בשגרה מטורפת שיש בה עשרה אימונים בשבוע", סיפר מאיר, "אני לפעמים צריך לוותר על דברים, בסוף זה עניין של סדר עדיפויות". למרות שזו העונה הראשונה שבה הוא משתתף, בשלב המוקדמות הוא לחץ על הבאזר אחרי ביצוע מרהיב על המסלול. אז האם הוא יצליח לעבור את הקיר גם בשלב חצי הגמר?